پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۵۶ق.ظ
::آخرین مطلب 6 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

استقبال قرآنیان جنوب فارس از دوره تربیت مربی قرآن کودک

دوره تربیت مربی قرآن کودک و نوجوان به همت مجمع‌القرآن فاطمیون گراش در روزهای ۲۳ تا ۲۵ شهریور در سالن همایش‌های دانشکده علوم پزشکی گراش برگزار شد. به گزارش میلادلارستان…

دوره تربیت مربی قرآن کودک و نوجوان به همت مجمع‌القرآن فاطمیون گراش در روزهای ۲۳ تا ۲۵ شهریور در سالن همایش‌های دانشکده علوم پزشکی گراش برگزار شد. به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی موسسه مجمع‌القرآن فاطمیون  این دوره با استقبال مربیان، قرآن‌آموزان و والدین مواجه شد و شرکت‌کنندگانی از گراش، لار، خنج، اوز، جهرم، فیروزآباد، قیر و کارزین، ارد، سیف‌آباد و منصورآباد در این دوره حضور داشتند. بنا بر این گزارش جهت رفاه حال شرکت‌کنندگان غیربومی، خوابگاه، سرویس ایاب و ذهاب و سلف سرویس در نظر گرفته شده بود.

 img_0271

حجت‌الاسلام احمد مهدی‌زاده مدرس این دوره که نوآور برتر کشور در زمینه آموزش کودکان و مجری شبکه هدهد نیز می باشد طی سخنانی با بیان این‌که آموزش‌های کلاسیک تاثیر چندانی ندارند، به لزوم تدریس دوره‌های نوین با سرفصل‌های همچون نحوه رفتار و ارتباط‌ گیری با کودک و نوجوان، چگونگی اهدای جایزه، تشویق و تنبیه، تشریح سه دوره تربیتی کودکان و نوجوانان، فنون کلاس‌داری اشاره نمود.

img_0297

بخشی از این دوره سه روزه نیز به موضوع کار با کاغذ و قیچی اختصاص داشت که با استقبال مربیان مواجه شد.

img_0111

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۱ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۶ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین