جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۴ق.ظ
::آخرین مطلب 12 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

طنین “لبیک یا رسول الله” در جای جای لارستان

اجتماع مردم لارستان با شعار «لبیک یا رسول الله(ص)» در اعتراض به هتک حرمت به ساحت مقدس رسول مهربانی‌ها برگزار شد. به گزارش میلاد لارستان؛ در چهارمین شب از بهمن…

من عاشق محمد رسول الله هستماجتماع مردم لارستان با شعار «لبیک یا رسول الله(ص)» در اعتراض به هتک حرمت به ساحت مقدس رسول مهربانی‌ها برگزار شد. به گزارش میلاد لارستان؛ در چهارمین شب از بهمن ماه ۱۳۹۳ همزمان با سایر امامزادگان و بقاع متبرکه کشور

مردم لارستان در قالب برنامه «من عاشق محمدم» در آستان مقدس امامزاده میرعلی بن الحسین(ع) در اعتراض به هتک حرمت به پیامبر بزرگ اسلام(ص) تجمع کردند.

در این مراسم زائرین و نمازگزاران به صورت منسجم و یکصدا با سردادن شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر انگلیس»، «مرگ بر فرانسه» و «لبیک یا رسول ا…(ص)» انزجار و نفرت خود را از این اقدام اعلام کردند.

 در ادامه این تجمع حاضران زیارت حضرت رسول(ص) را زمزمه کرده و ذکر صلوات را بر لب جاری کردند.

 مدیر آستان مقدس امامزاده میرعلی بن الحسین(ع) لارستان در حاشیه این مراسم  با بیان اینکه حرکت خصمانه و بی‌شرمانه اهانت نشریه فرانسوی به پیامبر مهر و رحمت قلب تمامی آزاد‌اندیشان جهان را جریحه‌دار کرد، گفت: امروز مستکبران نسبت به فراگیری و گسترش اسلام در جهان هراس دارند.

 مصطفوی با محکوم کردن اهانت نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر مکرم اسلام (ص)، تصریح کرد: هتک حرمت به ساحت متبرک رسول گرامی اسلام (ص) از سوی هر کشور، سازمان، نشریه و رسانه‌ای محکوم است.

 وی تصریح کرد: پروژه افراطی و خطرناک صهیونیسم با چاپ کاریکاتورهای موهن از رسول رحمت در نشریه‌ای فرانسوی بهانه‌ای بود تا با اسلام هراسی موج سرکوب ملل مسلمان را در جهان تدارک کند.

 مدیر آستان مقدس امامزاده میرعلی بن الحسین(ع) لارستان خاطر نشان کرد: دولت فرانسه به بهانه آزادی بیان اجازه هتک حرمت به مقدسات میلیاردها مسلمان را به خود ‌داد و این در حالی است که هیچیک از نویسندگان و طنزپردازان اروپایی بر اساس دستور قضایی این کشور حق ندارند درباره هولوکاست سخن بگویند.

 وی تأکید کرد: هتک حرمت به ساحت متبرک رسول گرامی اسلام(ص) از سوی هر کشور، سازمان، نشریه و رسانه‌ای محکوم و سبب جریحه‌دار شدن قلوب مسلمانان است.

 

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۴ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۶:۴۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین