سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۹:۵۸ب.ظ
::آخرین مطلب 2 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 14

۱۶ سالن ورزشی چندمنظوره در استان فارس ساخته می‌شود

رئیس اداره تربیت بدنی آموزش و پرورش فارس از ساخت ۱۶ سالن ورزشی چندمنظوره برای افزایش سرانه فضای ورزشی در شهرستان‌های استان فارس خبر داد. عباس حاجی زاده با اشاره…

سالن ورزشی بانوانرئیس اداره تربیت بدنی آموزش و پرورش فارس از ساخت ۱۶ سالن ورزشی چندمنظوره برای افزایش سرانه فضای ورزشی در شهرستان‌های استان فارس خبر داد. عباس حاجی زاده با اشاره به کمبود سرانه فضای ورزشی آموزش و پرورش فارس اظهار داشت:

فضای ورزشی روباز ۱۶ و فضای ورزشی سرپوشیده ۷ صدم متر مربع است که براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده تا پایان برنامه پنجم توسعه به نیم متر می‌رسد.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش فارس برای افزایش سرانه فضای ورزشی ساخت ۱۶ سالن چندمنظوره را در شهرستان‌های مختلف در برنامه دارد، گفت: هزینه ساخت هر سالن ۶۰۰ میلیون تومان است که تلاش شده تا سال آینده بخشی از این سالن‌ها آماده بهره‌برداری شود.

 حاجی‌زاده افزود: ساخت ۳ استخر در شهرهای داراب، بیرم و ارسنجان با هزینه هرکدام ۱٫۵ میلیارد تومان و ۲ استخر در شهر خرامه و خفر  نیز از دیگر برنامه‌های آموزش و پرورش فارس است که اعتبار ۲ استخر خرامه و خفر از محل ماده ۱۸۰ نمایندگان فارس تامین می‌شود.

 رئیس اداره تربیت بدنی آموزش و پرورش فارس خاطرنشان کرد: در شهرهای فورگ داراب، استهبان، گراش و آموزش و پرورش عشایر شهرک صدرا ۴ زمین چمن مصنوعی ساخته می‌شود که مکان‌یابی آن انجام شده و عملیات اجرایی به زودی آغاز می‌شود.

 وی تصریح کرد: مجموعه ۴ هکتاری ورزشی بعثت نیز در شیراز در حال ساخت است که فاز نخست آن بازسازی زمین چمن بوده که با اعتبار ۳۳۰ میلیون تومان بازسازی شده و در هفته معلم افتتاح می‌شود.

 رئیس اداره تربیت بدنی آموزش و پرورش فارس بیان کرد: مجموعه ورزشی بعثت شامل سالن، استخر و خوابگاه نیز می‌شود که اعتبار سالن یک میلیارد تومان پیش‌بینی شده و برنامه آموزش و پرورش فارس ساخت و تکمیل سریع این مجموعه است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۶ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۷:۲۴ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین