سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۳:۴۸ب.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 23

معافیت 37 نفر از مددجویان کمیته امداد لارستان

میلاد لارستان: رئیس کمیته امداد لارستان از معافیت ۳۷ نفر ز مددجویان تحت پوشش این نهاد خبر داد. حجت السلام تقی زاده تعداد ۳۷ نفر از فرزندان خانواده های تحت…

رئیس کمیته امداد لارستانمیلاد لارستان: رئیس کمیته امداد لارستان از معافیت ۳۷ نفر ز مددجویان تحت پوشش این نهاد خبر داد. حجت السلام تقی زاده تعداد ۳۷ نفر از فرزندان خانواده های تحت پوشش از خدمت سربازی معاف شدند که

این امر در راستای کمک به توانمند سازی خانواده های تحت پوشش صورت می گیرد .

وی افزود: با توجه به اینکه سربازی فرزندان خانواده های تحت پوشش کمیته  امداد ، یک فرد فعال را برای ۲ سال از این خانواده ها جدا میکند ، معافیت این فرزندان و در ادامه دریافت وامهای اشتغالزایی و شروع به کار در حرفه ای خاص ، توان ا قتصادی خانواده را بالا برده و به تبع آن توانمند سازی آنها را در پی خواهد داشت.

تقی زاده تصریح کرد: در طرح معافیت سربازی ، یک فرزند عضو خانواده هایی که به علت طلاق یا فوت سرپرست تحت حمایت هستند  و خانواده هایی که به دلیل بیماری یا از کارافتادگی سرپرست مرد تحت پوشش هستند ، چنانچه دارای فقط یک پسر و حد اقل سه دختر باشند مشمول معافیت میشوند.

وی افزود : علاوه بر موارد ذکر شده تعداد ۴۳ مورد انتقال به محل نزدیک خانواده نیز صورت گرفته ،لازم به ذکر است افرادی که از طرح معافیت سربازی در امداد استفاده می کنند می توانند از وام های خود اشتغالی کمیته امداد نیزجهت ایجاد کسب و کار بهره مند شوند .

خبرنگار: روابط عمومی کمیته امداد لارستان

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۶ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۷:۱۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین