سه شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۰ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

مدیریت منطقه ویژه پارسیان از لامرد تفکیک شود

استاندار هرمزگان گفت: مرزهای جغرافیایی منطقه ویژه صنایع انرژی بر پارسیان یا گاوبندی در محدوده جغرافیایی هرمزگان قرار دارد و می خواهیم دستورات برای تفکیک مدیریت این منطقه از لامرد…

جادري.استاندار هرمزگاناستاندار هرمزگان گفت: مرزهای جغرافیایی منطقه ویژه صنایع انرژی بر پارسیان یا گاوبندی در محدوده جغرافیایی هرمزگان قرار دارد و می خواهیم دستورات برای تفکیک مدیریت این منطقه از لامرد صادر شود.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری مهر، جاسم جادری دوشنبه شب در دهمین نشست شورای اداری استان هرمزگان که با حضور معاون اول رئیس جمهور برگزار شد، عنوان کرد: استان هرمزگان الگوی همزیستی مسالمت آمیز، وحدت، مهر و دوستی و در دنیای پرتلاطم امروز، تصویر روشنی از اسلام رحمانی در مقابل افراطی گری است.

وی ادامه داد: اعتماد و به هم پیوستگی مردم شیعه و سنی، این استان را به الگوی ایران اسلامی مبدل کرده است و در پرتو همت و مشارکت جمعی، هرمزگان یکی از استان های در حال توسعه و توانمند ایران اسلامی است.

استاندار هرمزگان افزود: ظرفیت های طبیعی و زیرساخت های این استان تصویری از اقتصاد ایران اسلامی است و این ظرفیت ها می تواند زمینه تحرک بخشی به اقتصاد ملی و منطقه ای را فراهم سازد.

جادری با بیان اینکه هرمزگان گنجینه ظرفیت های مادی و کارگاه سازندگی کشور است، تصریح کرد: به کارگیری نیروهای بومی این استان، ضرورتی مهم و اثربخش در کاهش بیکاری است.

وی گفت: به لحاظ حصول درآمدهای استانی این استان سرآمد است و استان هرمزگان همواره در تامین منابع بودجه کل کشور تاثیرگذار بوده و مازاد درآمد داشته اما بازگشت این مازاد ناچیز و در سال ۹۲ تنها هشت درصد بوده است.

مرزهای جغرافیایی منطقه ویژه صنایع انرژی بر پارسیان یا گاوبندی در محدوده جغرافیایی هرمزگان قرار دارد و ساختار آن باید در محدوده این استان راهبری و مدیریت شود و علی رغم صراحت قانون مبنی بر تفکیک جغرافیایی، مدیریت این منطقه به شهرستان لامرد که منطقه مستقلی در استان فارس است واگذار شده و می خواهیم دستورات برای تفکیک مدیریت این منطقه از لامرد صادر شود.

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۷ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۷:۲۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین