یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۳۹ق.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

موشک حزب الله امان صهیونیست ها را برید…

ظهر امروز چهارشنبه، حزب‌الله لبنان در عملیاتی منحصر به فرد و در کمینی حساب‌شده و دقیق، یک کاروان ارتش رژیم صهیونیستی را منطقه «مزارع اشغالی شبعا» در شمال فلسطین اشغالی…

ظهر امروز چهارشنبه، حزب‌الله لبنان در عملیاتی منحصر به فرد و در کمینی حساب‌شده و دقیق، یک کاروان ارتش رژیم صهیونیستی را منطقه «مزارع اشغالی شبعا» در شمال فلسطین اشغالی هدف قرار داد. شبکه خبری

المنار گزارش کرد که در این حمله حداقل ۹ خودرو نظامی و زرهی ارتش رژیم صهیونیستی با سلاح‌های موشکی هدف قرار گرفت و چندین نفر کشته و زخمی شدند.

 شبکه خبری المیادین با پوشش این خبر اعلام کرد که حداقل ۱۵ نظامی صهیونیست کشته شده‌اند و ۹ نفر مجروح شده‌اند که حال ۵ نفر از آنان وخیم گزارش شده است. برخی منابع غیررسمی از کشته شدن ۱۷ نفر خبر دادند. شبکه العربیه اعلام کرد که یکی از کشته‌های اسرائیلی افسری با درجه سرگرد است. اما رسانه‌های اسرائیل از اعلام اخبار تلفات منع شدند به طوری که ارتش اسرائیل به کشته و مجروح شدن چند نظامی بسنده کرد.

المیادین افزود: منابع خبری اسرائیلی اتفاق مذکور را اتفاقی دشوار و خطرناک توصیف کردند و گفتند که رئیس ستاد مشترک ارتش اسرائیل بلافاصله به بررسی مسئله پرداخت و ساعتی بعد در شهرک الصفد در شمال فلسطین اشغالی حاضر شد.

به گزارش میلادلارستان و به نقل از فارس، طبق این گزارش، رسانه‌های اسرائیلی عملیات حزب‌الله را بزرگ‌ترین و خطرناک‌ترین عملیاتی دانستند که اسرائیل از زمان جنگ دوم لبنان با آن روبه‌رو شده است.

اخبار تکمیلی ارسال می شود..

 

مزارع اشغالی شبعا؛ محل عملیات حزب‌الله علیه نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۸ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۴:۳۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین