جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۵۴ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

1شناسایی 12نفر از مدیران کانالهای منحرف اجتماعی در لارستان

۱۲ نفر از مدیران گروهها و کانالهای اجتماعی منحرف در لارستان شناسایی و احضار شدند. به گزارش میلادلارستان و به نقل از تنویر، ۱۲ نفر از مدیران و کاربران فضای…

۱۲ نفر از مدیران گروهها و کانالهای اجتماعی منحرف در لارستان شناسایی و احضار شدند. به گزارش میلادلارستان و به نقل از تنویر، ۱۲ نفر از مدیران و کاربران فضای مجازی که در حوزه های ضد امنیت اخلاقی، توهین به عقاید دینی مردم و ارزش های انقلاب اسلامی در لارستان فعالیت می کردند شناسایی و احضار شدند.

حاهدی فرمانده سپاه ناحیه لارستان در این خصوص اظهار داشت: این اقدام در پِی افزایش سطح مطالبات عمومی جامعه برای برخورد با مجرمان مجازی و با هدف حمایت از کیان خانواده و جامعه اسلامی صورت گرفته است.

وی ادامه داد: این عده از مدیران صفحه ها، کانال ها و گروه ها در شبکه‌های اجتماعی  که در پیام‌رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی تلگرام، واتس اپ و اینستاگرام فعالیت می‌کردند بر اساس بندهای الف و ب فهرست مصادیق محتوای مجرمانه، پس از شناسایی و احضار، ارشاد شده و تعهد کتبی داده اند.  وی با بیان اینکه گزارش‌های ارسالی مردم فهیم لارستان نقش موثری در شناسایی این افراد داشته است، گفت: اقدامات این گونه افراد در شبکه‌های اجتماعی مورد رصد مستمر قرار گرفته و با افرادی که با اقدامات مجرمانه خود، باعث از میان رفتن امنیت اخلاقی و گسترش محتوای ناسالم شوند برخورد قضایی مناسب صورت خواهد گرفت.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۷ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۷:۴۴ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین