سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۳:۴۳ب.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 23

بیانیه مهم دکترجعفرپور

در آستانه دهه فجر انقلاب اسلامی و در پی اتفاقات اخیر در جلسه شورای اداری فارس و صحبت های مختلفی که توسط عده ای پیرامون فتنه ۸۸ در آن جلسه…

در آستانه دهه فجر انقلاب اسلامی و در پی اتفاقات اخیر در جلسه شورای اداری فارس و صحبت های مختلفی که توسط عده ای پیرامون فتنه ۸۸ در آن جلسه مطرح شده بود، دکتر جعفرپور نماینده مردم لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی بیانیه ای صادر کرد. به گزارش میلادلارستان و

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نماینده مردم ، متن بیانیه به شرح زیراست  :

بسم الله الرحمن الرحيم

فتنه انگیختن و بد دل کردن مردم نسبت به یکدیگر،یکی از مواد برنامه ای است که دشمنان نسبت به این ملت در نظر دارند.
(مقام معظم رهبری)

اتفاقات پیش آمده ی اخیر در استان فارس ومواضع نا صحیح ونا اگاهانه برخی  درباره فتنه ۸۸ وعوامل  آن،بار دیگر لزوم پیروی واطاعت از مواضع رهبری معظم نظام را مورد تاکید قرار میدهد.

دراین ایام مقارن با دهه مبارک فجر که یاد امام راحل عظیم الشان بیش از همیشه در قلبها وخاطرها جریان می یابد،دستاورد گرانبهای ولایت مطلقه فقیه برای حفظ انقلاب و کشور بیش ازهر زمان تجلی می یابدو ارزش نهادهای ارزشمند حافظ نظام وانقلاب همچون سپاه پاسداران وبسیج بیش از گذشته اشکار می گردد.

بدینوسیله ضمن تشکر از مواضع روشنگرانه نماینده محترم ولی فقیه در فارس وامام جمعه محترم شیراز،همه مردم ولایی وانقلابی شهرستانهای لارستان ،خنج وگراش رابه حضور در جشنهای دهه مبارک فجر و شرکت یکپارچه در راهپیمایی  ۲۲ بهمن ،بعنوان بیعت مجدد با مقام معظم رهبری وارمانهای شهیدان انقلاب اسلامی دعوت می نمایم.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۹ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۱۰ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین