پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۵۵ق.ظ
::آخرین مطلب 9 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

اولین همایش تجلیل از رزمندگان دفاع مقدس شهر گله دار

میلاد لارستان: به مناسبت هفته دفاع مقدس اولین همایش تجلیل از رزمندگان دفاع مقدس شهر گله دار برگزار شد.

به مناسبت هفته دفاع مقدس، اولین همایش تجلیل از رزمندگان دفاع مقدس شهر گله دار برگزار شد.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار میلاد لارستان از گله دار؛ مراسم تجلیل از ۱۰۲ رزمنده دفاع مقدس شهر گله دار در حوزه مقاومت بسیج امام علی(ع) این شهر و با حضور سردار روانکار فرمانده منطقه چهارم دریایی خلیج فارس در عسلویه و ائمه جماعت شیعه و سنی گله دار، فرماندار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهر برگزار شد.

در این مراسم سرهنگ قادری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهر ضمن تقدیر و تشکر از مدعوین و رزمندگان و تجلیل از آنها از دست اندرکاران برگزاری این همایش نیز قدردانی کرد و برگزاری چنین برنامه هایی را با ارزش خواند.

حجت الاسلام علوی امام جمعه شهر گله دار نیز به اهمیت دفاع مقدس و بازگویی خاطرات و ارزش های جبهه ها توسط رزمندگان به جامعه ی امروزی را لازم دانست و سپس شیخ مصطفی نوری امام جمعه اهل سنت گله دار به ارزش کار رزمندگان طبق آیه ای از قرآن کریم استناد کردند و ارزش کار آنها را بسیار زیاد خواند.

موسوی فرماندار مهر نیز از تمامی رزمندگان گله دار قدردانی کرد و گفت: مسئله شهرک بسیجیان با ایثارگران در گله دار را پیگیری خواهم کرد.

در ادامه برنامه سردار روانکار فرمانده منطقه چهارم دریایی خلیج فارس نیز با تشکر از دست اندر کاران این همایش به حضور نیروهای آمریکایی در خلیج فارس اشاره و بیان داشت: ما اگر برخی از اسناد و فیلم ها را از آمریکایی ها پخش کنیم، شخصیت آمریکا زیر سوال می رود و حضور آنها که در نزدیکی مرزهای آبی ایران بود الان به سمت کشور های حاشیه خلیج فارس رسیده است.

سردار روانکار افزود: آمریکایی ها مانند بز می ترسند و هیچ کاری هم نمی توانند بکنند و اگر اراده کاری بر علیه جمهوری اسلامی ایران در خلیج فارس بکنند، ناوهای آنها در ۵ ثانیه نابود خواهد شد و این یک واقعیت است.

در پایان از ۱۰۲ رزمنده هشت سال دفاع مقدس شهر گله دار تجلیل و سپس از همه ی مدعوین به صرف شام پذیرایی به عمل آمد.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۷ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۵:۴۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین