جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۳۸ق.ظ
::آخرین مطلب 6 ساعت پیش | افراد آنلاین: 6
توسط یک هنرمند عکاس لارستانی صورت گرفت

نمایشگاه «رنگ خدا» در هنرسرای شهروند لار

میلاد لارستان: نمایشگاه طبیعت ایران زمین با عنوان «رنگ خدا» در هنرسرای شهروند لار آماده بازدید علاقمندان و هنرمندان است.

نمایشگاه طبیعت ایران زمین با عنوان «رنگ خدا» در هنرسرای شهروند لار آماده بازدید علاقمندان و هنرمندان است.

مهدی ابراری، یکی از هنرمندان عکاسی لارستان که نمایشگاهی از سفرهای دوره ای خود به شهرهای مختلف کشور ایران در قالب نمایشگاهی با عنوان «رنگ خدا» از ۴ مهرماه سال جاری در معرض دید عموم مردم قرار داده است، در گفت و گو با میلاد لارستان، اظهار داشت: ۱۴ سال است که در رشته عکاسی فعالیت دارم که ۷ سال آن تجربی و آماتور و ۷ سال آن حرفه ای بوده است.

وی با بیان اینکه تاکنون دو نمایشگاه با عنوان های «لار شهر زیبای من» و  «ایستگاه بهشت» تصاویر از طبیعت لارستان به شکل اختصاصی داشته ام، افزود: این سومین نمایشگاه عکسی است که از طبیعت ایران زمین با عنوان «رنگ خدا» نتیجه نزدیک به یکسال ایران گردی و طبیعت گردی است.

این هنرمند خوش ذوق لارستانی تصریح کرد: فعالیت های عکاسی خود را در زمینه های مستند اجتماعی، طبیعت،  نجوم، معماری، مفهومی،  انتزاعی،  کار در شب، پرتره،  ورزشی،  ماکرو، خبری، تکنیک،  فاین ارت، سورئال،  استیج فتوگرافی و غیره انجام می دهد.

ابراری با برشمردن بخشی از موفقیت های خود در عرصه عکاسی، ادامه داد: برنده مقام اول در جشنواره کرسم اوز در سال ۹۴، راهیابی به جشنواره کشوری نگاه عمیق حرکت در طبیعت، شرکت در نمایشگاه کشوری دوربین نت تهران،  دو بار حضور در نمایشگاه کشوری سوگواره قاب سرخ، شرکت در نمایشگاه کشوری عکس کاغذ قیچی لار، حضور در نمایشگاه کشوری عاشورایی با عنوان قاب شیدایی در سال ۹۴ در بیجار، نمایشگاه عکس فیشور اوز لارستان، کسب مقام اول مسابقات دانشگاه جامع علمی کاربردی شرکت در نمایشگاه استانی انقلاب اسلامی در شیراز و نمایشگاه کشوری دستهای مهربانی اصفهان اشاره کرد.

وی یادآور شد: به صورت مقطعی با سایتهای خبری منطقه لارستان از جمله، صحبت نیوز، آفتاب لارستان، سایت و روزنامه میلاد لارستان، نشریه و سایت صحبت نو، خبرگزاری تسنیم، لادستان، انجمن نجوم لارستان و نشریه بشارت نو لارستان همکاری دارم.

ابراری با اشاره به اینکه یک کتاب کامل از عکس تمامی امامزادگان و اماکن متبرکه لارستان را جهت اداره اوقاف و امور خیریه لارستان تهیه کرده است، گفت: این کتاب حاوی ۵۰  عکس در سایز ۴۰*۶۰ سانتیمتر است.

به گزارش میلاد لارستان؛ در این نمایشگاه ۵۰ عکس از ۴ مهرماه آغاز و تا ۱۱ همین ماه در هنرسرای شهروند بوستان ندای بهار شهر لار از ساعت ۱۷ تا ۲۲ آماده بازدید هنرمندان و همشهریان است.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۷ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۷:۱۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین