سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۷:۵۱ب.ظ
::آخرین مطلب 48 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 24

عملیات اجرایی منطقه ویژه اقتصادی و گمرک کازرون آغاز شد

فرماندار کازرون گفت: عملیات اجرایی منطقه ویژه اقتصادی و گمرک کازرون با مصوبه مجلس آغاز شده و در آینده از این منطقه به عنوان بندر خشک استفاده می‌شود. حمیدرضا گرامی…

گمرک اردبیلفرماندار کازرون گفت: عملیات اجرایی منطقه ویژه اقتصادی و گمرک کازرون با مصوبه مجلس آغاز شده و در آینده از این منطقه به عنوان بندر خشک استفاده می‌شود. حمیدرضا گرامی اظهار داشت:

با مصوبه مجلس عملیات‌ اجرایی منطقه ویژه اقتصادی و گمرک کازرون آغاز شده و برای بهره‌برداری از این منطقه به عنوان بندر خشک و سرریز واردات از استان بوشهر در آینده نزدیک تلاش می‌شود.

فرماندار شهرستان کازرون با بیان اینکه زیرساخت‌های اولیه طرح پتروشیمی این شهرستان در قالب دو بخش جره بالاده و کهمره‌نودان آماده شده، خاطرنشان کرد: معدن نمک بلور و کریستال کازرون در بخش کنارتخته در منطقه کمارج با ذخایر ۵ میلیون تنی در مصارف صنعتی و خوراکی کاربرد دارد و می‌توان در زمینه گردشگری از این معدن بهره برد.

 گرامی با اشاره به فعالیت بیش از ۸ هزار کامیون برای حمل و نقل در این شهرستان در راستای جابجایی تولیدات این شهرستان تصریح کرد: سد نرگسی در این شهرستان از ۳۳ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است که امسال ۲۰۰ هزار میلیارد ریال اعتبار برای این سد جذب شده و در اختیار قرارگاه خاتم قرار داده شده و با احداث آن آب دریاچه پریشان و آب شرب برخی از شهرستان‌ها مانند فراشبند و آب کشاورزی حدود ۴۰۰ هکتار از زمین‌های زیرکشت در منطقه تأمین می‌شود.

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۱۰ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۵۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین