جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۵ب.ظ
::آخرین مطلب 2 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

آقای مدیر کل راه و آقای استاندار؛ تعجیل نمایید…

مدتها از تصويب چهاربانده كردن جاده شيراز –جهرم- لار – بندرعباس مي‌گذرد. جاده ای که به جرئت می توان گفت یکی از استراتژیکی ترین راه های جنوب کشور با حجم…

مدتها از تصويب چهاربانده كردن جاده شيراز –جهرم- لار – بندرعباس مي‌گذرد. جاده ای که به جرئت می توان گفت یکی از استراتژیکی ترین راه های جنوب کشور با حجم تردد بالا می باشد. در حال حاضر پیشرفت این جاده از سمت شيراز به جهرم بسيار قابل توجه بوده و تقریبا تمام است. از سوی دیگر

مسير جهرم – لار از سمت جهرم مسكوت مانده اما از سمت لار حدود ۲۰  كيلومتر پيشرفت داشته و گردنه نارنجي  نیز مرتب شده  است. از شهريورماه نيز پروژه لار دهكويه فعال شده كه اميد است هرچه سريع‌تر به اتمام برسد.

در همين جا ضمن تشكر از آقاي نصر مدير كل راه و شهرسازي لارستان  و ساير دست‌اندركاران درخواست داريم براي حدود ۷۰ كيلومتر باقيمانده تا تونل بزن نیز اقدم عاجل صورت پذیرد.

چندی پیش مدير كل راه و شهرسازی لارستان طی سخنانی اظهار داشت ۳۵% (بیش از یک سوم) خودروهاي سنگين استان از اين  مسير عبور کرده و به هرمزگان مي‌روند.  همين‌جا خطاب به استاندار محترم می گوییم شما كه علاقه‌مند رفع محروميت‌ها از استان هستيد همت نماييد از هر جايي كه مقدور مي‌دانيد براي تحقق اين  مهم گام برداريد زيرا اين مسير كمترين فاصله ارتباطی استان فارس به هرمزگان محسوب مي‌شود كه هم از جهت سوخت و هم استهلاك وسائل نقليه و نیز هم سلامتي مسافران و  رانندگان كمك شايان  توجهي نمموده  و به هر نگرشی مقرون به صرفه هست.

از وزير محترم راه و شهرسازي، نماينده محترم مردم لارستان، خنج و گراش در مجلس شوراي اسلامي و نمايندگان  محترم استان هرمزگان بويژه نماينده بستك و بندر لنگه و… نیز خواهانيم همت نمايند با چهار بانده كردن ۸۵ كيلومتر راه  لار بندرعباس از سوي فارس و كمتر از همين حدود از سوي هرمزگان اين مشكل را براي هميشه مرتفع  نمايند. ما مناع‌الخير نيستيم كه بگوييم چرا ميلياردها وجه براي يك تونل كه معلوم نيست چقدر مشكلات جامعه را حل كند و يك شهر  را به كجا متصل نمايد هزينه نماييد بلكه فرياد مي‌كنيم بياييد با ۴ بانده كردن لار بندرعباس و لار جهرم فاصله ۲ استان مهم و استراتژیک  فارس و هرمزگان را كيلومترها تقليل دهيد. این نکته بسیارمهم را نیز باید متذکر شد که با نگرش اقتصادی دولت یازدهم توجه به ۴ بانده نمودن این مسیر بی شک در ترانزیتی شدن و توسعه هرچه سریعتر جنوب کشور به عنوان یک گلوگاه مهم اقتصادی بیش از پیش اثرگذار خواهد بود.

سردبیر

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۱۰ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۶:۴۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین