جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۶ق.ظ
::آخرین مطلب 14 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

بازدید مریدی از دبیرخانه “یادمان شهدای هنرمند”

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس از دبیرخانه جشنواره منطقه ای نمایشنامه خوانی لارستان بازدید کرد به گزارش میلادلارستان و به نقل از ستاد خبری اولین جشنواره منطقه ای نمایشنامه…

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس از دبیرخانه جشنواره منطقه ای نمایشنامه خوانی لارستان بازدید کرد به گزارش میلادلارستان و به نقل از ستاد خبری اولین جشنواره منطقه ای نمایشنامه خوانی لارستان ،

بهزاد مریدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس ، ضمن قدردانی از همکاری هیأت بازخوان، بازبین و همه بخش‌های جشنواره برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر این جشنواره ، با دبیر این جشنواره به گفت‌وگو نشست.

بهزاد مریدی ضمن تأکید بر توجه به رویکرد حمایتی از خلاقیت‌های هنری برای تربیت بهتر نسل آینده و نگاه پژوهش محور در انتخاب آثار، امیدواری خود را برای برگزاری هرچه باشکوه تر این جشنواره اعلام نمود .

وی توجه به همکاری مستمر و مداوم با نهادها و مراکز مختلف حائز اهمیت برشمرد و تأکید کرد: مشارکت هنرمندان پیشکسوت، فعال و جوان این عرصه در حوزه‌های مختلف، استفاده از پیشنهادهای صاحب نظران در معرفی جشنواره موثر است .

در ادامه این نشست گزارشی از روزمرگی جشنواره و کارهای انجام شده در اختیار مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس دکتر بهزاد مریدی قرار گرفت.

اولین جشنواره منطقه ای نمایشنامه خوانی لارستان با شعار« یادمان شهدای هنرمند »، با حضور استان های فارس ، بوشهر و هرمزگان از ۲۸بهمن تا ۱ اسفندماه با دبیری سیدعلی اصغر رفعت حقیقی در لارستان برگزار خواهد شد.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۳:۴۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین