شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۱ب.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

صهیونیست‌ها منتظر پاسخ‌های‌بعدی حزب‌الله باشند

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت:‌ انقلاب اسلامی با سرعت مثال‌زدنی در حال پیشرفت است و سنگرهای هدف خود را اشغال می‌کند. فرمانده کل سپاه با بیان اینکه در جنگ ۳۳…

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت:‌ انقلاب اسلامی با سرعت مثال‌زدنی در حال پیشرفت است و سنگرهای هدف خود را اشغال می‌کند. فرمانده کل سپاه با بیان اینکه در جنگ ۳۳ روزه حزب‌الله توانست اسرائیل را به

شکست و عقب‌نشینی وادار کند، تصریح کرد: چه کسی باور می‌کرد ملتی که درس انقلاب اسلامی و راه امام را به خوبی یاد گرفته بودند و در محاصره کامل اسرائیلی‌ها بودند بتوانند در ۳۳ روز یا در جنگ ۸ روزه بعد از آن پیروز بشوند.

وی اظهار داشت: اسرائیل ترکیبی از برادران لبنانی، سوری و ایرانی را که به منظور شناسایی در مرزهای اسرائیل در حال شناسایی بودند تعقیب کرد و آنها را مورد هدف قرار داد در حالی که می‌دانست چه پیامدی برایش دارد اما چاره‌ای جز این کار نداشت.

به گزارش میلادلارستان و به نقل از ایسنا فرمانده کل سپاه افزود: آنچه در جنگ‌های غرب مقابل حزب بعث یا دشمن صهیونیستی اتفاق افتاد که منجر به ایستادگی جبهه مقاومت شد عبارت بود از ایمان، تدبر و عقل و عقل جوانان انقلابی که به راه امام باور داشتند و با اتکاء به تجربیاتی انباشته شده بود از یک جهادی بزرگ مشغول دفاع و مستحکم‌تر کردن مقاومت اسلامی شدند.

وی ادامه داد: حزب‌الله امروز یکی از فرزندان انقلاب اسلامی است و انقلاب اسلامی پس از ۳۶ سال فرزندانی را به جهان داد و هسته‌های حزب‌الله که فرزندان امام هستند پاسخی را به اقدام اسرائیلی‌ها دادند و آنان باید منتظر پاسخ‌های بعدی باشند.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۴:۱۵ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین