جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۳ق.ظ
::آخرین مطلب 4 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1
برای یازدهمین سال متوالی صورت می گیرد

برگزاری همایش بزرگ شیرخوارگان حسینی در لارستان+جزئیات

میلاد لارستان: دبیر یازدهمین همایش شیرخوارگان حسینی از برگزاری گردهمایی بانوان و شیرخوارگان حسینی در نخستین جمعه از ماه محرم در مصلای بزرگ شهر لار خبر داد.

دبیر یازدهمین همایش شیرخوارگان حسینی از برگزاری گردهمایی بانوان و شیرخوارگان حسینی در نخستین جمعه از ماه محرم در مصلای بزرگ شهر لار خبر داد.

مجتبی رحمان دوست در گفت و گو با میلاد لارستان؛ ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام جانسوز شهادت آقا اباعبدالله الحسین(ع) و یاران باوفایش، اظهار داشت: بار دیگر بزرگترین اجتماع مادران به همراه نوزادن شیرخوارشان در روز جهانی بزرگداشت حضرت علی اصغر(ع) برگزار می شود.

وی با بیان اینکه همزمان با ۳ هزار و ۵۰۰ نقطه از ایران و جهان همایش شیرخوارگان حسینی در لارستان برگزار می شود، افزود: این مراسم معنوی در صبح روز جمعه ۱۶ مهرماه ۹۵ مصادف با ۵ محرم الحرام از ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه در مصلی بزرگ شهر لار برگزار خواهد شد.

 دبیر یازدهمین همایش شیرخوارگان حسینی در لارستان با تشریح برنامه های این روز، تصریح کرد: سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سید مختار موسوی امام جمعه لارستان، مداحی ذاکرین اهل بیت(ع) حاج اشکان عسکری، کربلایی هادی شیخی و کربلایی قاسم قنبری از جمله این برنامه هاست.

وی ادامه داد: اجرای گروه سرود مصباح الهدی ، تعزیه خوانی هیئت قمر بنی هاشم(ع)، گروه دمام زنی عاشورائیان لارستان، گهواره گردانی، ذرنامه و قرائت دعای ندبه برنامه های پیش بینی شده در این محفل معنوی است.

رحماندوست بیان کرد: سرویس ایاب و ذهاب جهت مراسم شیرخوارگان از دو مسیر فلکه فرمانداری و همچنین از فلکه مدرس به سمت مصلی فراهم است.

وی در پایان اضافه کرد: این برنامه از طرف کانون فرهنگی مذهبی حضرت علی اصغر(ع)، پایگاه مقاومت شهید علی اکبر رزبان و با همکاری اداره اوقاف و امور خیریه لارستان برگزار می شود.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۲:۴۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین