شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۵۵ق.ظ
::آخرین مطلب 30 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

منتظر کمکهای دولت به دانشکده علوم پزشکی لارستانیم

میلاد لارستان: معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان با تقدیر ویژه از خیرین، ادارات و مسئولین پیگیر در احداث ساختمان دانشگاه علوم پزشکی لارستان، گفت: امیدواریم این کار ما باعث…

فرماندار ویژه لارستان-نجیب زادهمیلاد لارستان: معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان با تقدیر ویژه از خیرین، ادارات و مسئولین پیگیر در احداث ساختمان دانشگاه علوم پزشکی لارستان، گفت: امیدواریم این کار ما باعث بشود دولت محترم تدبیر و امید که

در زمینه پزشکی با اجرای طرح تحول سلامت کاری واقعاً شگرف انجام داده، در بحث تجهیزات، استخدام نیروها و تخصیص ردیف های بودجه ای نیز، کمکهای ویژه ای به مجتمع عظیم علمی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی لارستان کند.

به گزارش میلاد لارستان؛ علی اکبر نجیب زاده در مراسم شروع احداث پروژه خیرساز مجتمع دانشگاهی علوم پزشکی لارستان، با تقدیر فراوان از خدمات چشمگیر خیرین لارستانی در تمام ادوار پس از پیروزی انقلاب، اظهار داشت: خیرین با همت لارستانی، با انجام کارهای فراوان عام المنفعه، کمک شایانی به دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده اند.

وی با بیان اینکه، واقعه بزرگ و تاریخی انقلاب اسلامی ایران، زندگی مردم این کشور را تغییر داد، افزود: حضرت امام(ره) و شهدای انقلاب به گردن ملت غیور ایران اسلامی حق بزرگی دارند.

فرماندار ویژه لارستان با بیان اینکه پس از انقلاب بخاطر پایداری ملت همیشه در صحنه ایران، بسیاری از فشارها و مشکلات بر ما تحمیل شده است، تصریح کرد: اگر ملت ما از اصول و ارزش خود بگذرد، مطمئناً بسیاری از سختی ها رفع می شود، ولی این مهم به قیمت از دست دادن استقلال ما محقق می شود.

وی با اشاره به اینکه، در جمهوری اسلامی ایران، از بالاترین شخصیت نظام که رهبری باشند تا پائین ترین مسئول مملکت توسط مردم انتخاب می شود، خاطر نشان کرد: برخورداری از چنین حق انتخابی برای ملت ما افتخار است که باید قدردان این مهم باشیم.

 

معاون استاندار فارس، با تأکید به پیشرفت ها و دستاوردهای پس از پیروزی انقلاب، گفت: پرتاب ماهواره فجر به فضا با وجود همه تحریم ها، کار کوچکی نیست.

وی با ابراز خرسندی از پیشرفت بی نظیر ایران در زمینه نظامی، افزود: با این پیشرفت ها دشمن اصلاً جرأت حمله به ما را پیدا نمی کند که اگر چنین کند مطمئناً با پاسخی کوبنده مواجه خواهد شد.

نجیب زاده با ابراز تأسف از اینکه پیش از انقلاب، اکثر قریب به اتفاق پزشکان مستقر در مراکز درمانی، از کشورهای هند و بنگلادش بودند، عنوان کرد: بعد از پیروزی انقلاب، در دورترین روستاهای کشور خانه بهداشت و پزشک مستقر است.

وی با بیان اینکه در دوران حکومت پهلوی، اگر فردی دچار عارضه ای می شد، می بایست تمام دارایی های خود را می داد تا برای درمان به خارج از کشور مراجعه نماید، تصریح کرد: در زمان معاصر، اکثریت بیماری ها در داخل کشور قابل درمان است و مراجعات به خارج از کشور به حد صفر رسیده است.

نماینده عالی دولت در لارستان با ابراز خرسندی از پیشرفت های چشمگیر در زمینه پزشکی، اضافه کرد: بعد از پیروزی انقلاب و با تلاش جوانان این مرزوبوم، به لحاظ تولید دارو و تجهیزات کشور ما خودکفا شده است.

وی با تأکید بر حضور همه جانبه همه اقشار جامعه برای حضور در راهپیمائی ۲۲ بهمن ماه، بیان کرد: ما باید با حضور خود در این راهپیمایی به دشمن خواهیم گفت که؛ همه ما پشتیبان رهبری، نظام و انقلاب هستیم و از تحریم ها و فشارها خسته نخواهیم شد.

فرماندار ویژه لارستان با تقدیر ویژه از خیرین، ادارات و مسئولین پیگیر در احداث ساختمان دانشگاه علوم پزشکی لارستان، ادامه داد: امیدواریم این کار ما باعث بشود دولت محترم تدبیر و امید که در زمینه پزشکی با اجرای طرح تحول سلامت کاری واقعاً شگرف انجام داده، در بحث تجهیزات، استخدام نیروها و تخصیص ردیف های بودجه ای نیز، کمکهای ویژه ای به مجتمع عظیم علمی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی لارستان کند.

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۸:۲۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین