شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۵۹ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

دیدار فرماندار و مسئولین شهرستان با امام جمعه لارستان

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان به اتفاق مسئولین شهرستان با امام جمعه لارستان دیدار کردند.به گزارش میلاد لارستان؛به مناسبت دهه پرفروغ فجر انقلاب اسلامی، معاون استاندار و فرماندار ویژه…

مسئولین لارستانمعاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان به اتفاق مسئولین شهرستان با امام جمعه لارستان دیدار کردند.به گزارش میلاد لارستان؛به مناسبت دهه پرفروغ فجر انقلاب اسلامی، معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان

به اتفاق رؤسای ادارات، نهادها و ارگان های شهرستان با حضرت حجت الاسلام و المسلمین سید مجتبی نوربخش امام جمعه لار دیدار و گفتگو نمودند.

در این دیدار صمیمانه ابتدا علی اکبر نجیب زاده فرماندار ویژه لارستان در سخنانی ضمن تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی در سخنانی خاطر نشان کرد: در پیروزی انقلاب اسلامی ایران، نقش روحانیون و علما پر رنگ بود وآنها بعنوان یک محور بودند و مردم هم به تبعیت از امام و روحانیون به صحنه می آمدند و بر علیه رژیم شاهنشاهی مبارزه می کردند.

در ادامه امام جمعه لارستان هم در سخنانی ضمن تشکر از حضور فرماندار و مسئولین شهرستان اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران تنها انقلابی است در دنیا که بر مبنای توحید و مبارزه با بت ها پایه گذاری شده است و در رأس آن ولی فقیه و مجتهد و جامع الشرایط حضرت امام خمینی (ره) بود که همه مراجع زمان به وجود آن مرد الهی افتخار می کردند و از روز اول پایه و اساس انقلاب را بر مبنای قرآن و دین پایه گذاری کردند.

وی خطاب به همه مسوولین ادارات شهرستان افزود: در حال حاضر هر چه داریم به برکت شهداء و ایثارگران و خانواده های معظم شهداست و این مسئولیتی که به شما رسیده است نیز از برکت وجود شهیدان عزیز است. نجیب زاده بیان کرد:اهداف پاک شهدا هم این بود که انسان هایی پاک و سالم و مؤمن و صالح مسئولیت را بپذیرند و به مردم خدمت کنند.پس این ریاست بایستی خالصانه و در خدمت مردم و نه از روی تکبر و خودخواهی باشد.

 فرماندار لارستان ادامه داد:‌به خانواده های معظم شهداء احترام کنید وآنها را در ادارات معطل نکنید و ایثارگران و مستضعفان جامعه را دریابید و تکریم ارباب رجوع نیز سر لوحه کارتان باشد.

مسئولین لارستان

 وی خاطرنشان کرد: تا آنجائی که می توانید کار مردم را انجام دهید و به مردم خدمت نمایید چرا که این پست و مقام ها برای هیچ کس باقی نمی ماند. پس تا زمانیکه در این موقعیت قرار دارید از آن به نحو احسن استفاده نمایید.

 امام جمعه لارستان گفت: پیام امام ورهبری این است که همه در راستای دین اسلام، قرآن و اهداف پاک خون شهدا حرکت کنیم چون این انقلاب آسان به دست نیامده است و برای این انقلاب هزینه های زیادی شده است. حجت الاسلام نوربخش تصریح کرد: از سال ۱۳۴۲ که امام انقلاب کرد اکثر جوانان و روحانیون و قشرهای مختلف مردم پشت سر امام با رژیم ستم شاهی مبارزه می کردند. وی ادامه داد: اینجانب هم از سال ۱۳۵۲ که در شهر لار بودم در خدمت مردم و جوانان و طلاب عزیز، کلاس های قرآن، احکام و معارف اسلامی را در حسینیه حاج تقی و مسجد امام جعفر صادق (ع) برگزار می کردم و با حمایت حضرات آیات آیت اللهی(ره) ، موسوی لاری(ره) و نسابه منبرهای زیادی را می رفتم.

 امام جمعه لار سپس از همه مردم و مسئولین خواست که همبستگی و اتحاد خود را حفظ کرده و در راستای رشد و توسعه لارستان بزرگ قدم بردارند.

وی در پایان تاکید کرد:  وحدت تحسین برانگیزی که در لارستان وجود دارد حاصل تلاش مرحوم حضرت آیت الله آیت اللهی بوده است و شیعه وسنی یکی هستند و این برای ما افتخار است.

وی گفت: به حمداله اکثر مسئولین در نمازجمعه حضور دارند و در کنار مردم هستند واینجانب از مسئولین رضایت دارم.

 در ادامه حجت الاسلام تقی زاده رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) هم به ایراد سخن پرداخت.

خبرنگار: روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۰۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین