سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۳ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 16

تبدیل فارس به بندر خشک طرح پخته‌ای نیست

نماینده مردم شیراز در مجلس با بیان اینکه تبدیل شدن استان فارس به بندر خشک طرح پخته‌ای نیست، گفت: تمام امور مربوط به بندر خشک در منطقه ویژه اقتصادی شیراز…

نماینده مردم شیراز در مجلس با بیان اینکه تبدیل شدن استان فارس به بندر خشک طرح پخته‌ای نیست، گفت: تمام امور مربوط به بندر خشک در منطقه ویژه اقتصادی شیراز در حال انجام است. جعفر قادری  در مورد اقدامات

صورت گرفته برای تبدیل استان فارس به بندر خشک، اظهار داشت: تبدیل شدن استان فارس به بندر خشک طرح پخته‌ای نیست و این موضوع باید بیشتر مورد بررسی قرار گیرد اما در حال حاضر تمام اموری که باید در بندر خشک انجام شود در منطقه ویژه اقتصادی در حال انجام است و تقویت و ارتقای این منطقه در دستور کار قرار دارد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سرمایه‌گذاران از روند موجود در استان در راستای سرمایه‌گذاری گلایه‌هایی را مطرح کرده و مشکلاتی دارند، عنوان کرد: باید در نشست‌هایی این مشکلات با حضور بخش خصوصی بررسی و برای برطرف کردن آنها چاره‌اندیشی شود.

به گزارش میلادلارستان و به نقل از تسنیم، وی با اشاره به انجام مراحل ثبت ایرلاین بومی استان فارس خاطرنشان کرد: امور مربوط به فعالیت ایرلاین دنبال می‌شود و برای تقویت هواپیمایی آسمان در استان پیگیری‌های مربوطه انجام شده است. نماینده مردم شیراز در مجلس ‌از برگزاری نشست‌هایی با سرمایه‌گذاران و فعالان تجاری بخش خصوصی در حوزه گردشگری خبر داد و تصریح کرد: برای سرمایه‌گذاری در توسعه ترمینال خارجی بسته‌هایی تعریف و به بخش خصوصی ارائه شده و این فرصت آماده واگذاری است.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۴:۴۴ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین