سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۷:۵۵ب.ظ
::آخرین مطلب 53 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 14

پرداخت 200 وام به ارزش 25 میلیارد به مددجویان

به گزارش میلادلارستان و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) لارستان طی طرح مفتاح الجنه  از خانواده های تحت پوشش روستای بریز بازدید به عمل آمد. حجت…

به گزارش میلادلارستان و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) لارستان طی طرح مفتاح الجنه  از خانواده های تحت پوشش روستای بریز بازدید به عمل آمد. حجت الاسلام تقی زاده در این زمینه بیان داشت:

طرح مفتاح الجنه در طول سال و با دعوت از مسئولین،خیرین و معتمدین و جهت دستگیری و دلجویی از مددجویان و نیازمندان تحت پوشش صورت می گیرد و در ۱۰ ماهه سال جاری تعداد ۲۲۰ خانوار در سطح شهرستان لارستان مورد لطف این عزیزان واقع و مبلغ ۴۵ میلیون تومان نیز از طرف خیرین نیک اندیش به مددجویان کمک شده است .

حجت السلام تقی زاده در ادامه و در جریان بازدید از طرح های خود اشتغالی مددجویان نیز گفت : پرداخت تسهیلات به مددجویان در قالب کارانگیزی،مشاغل خانگی(توان افزایی)و خود اشتغالی بوده ،که درسال جاری تعداد ۲۰۰مورد  وام در قالب طرح های ذکر شده و به ارزش ۲میلیارد و ۵۳ میلیون تومان  به مددجویان پرداخت گردیده است و تعداد ۲۹۰ نفر (۱۸۵زن و ۱۰۵مرد)نیز جهت فرا گرفتن آموزش های لازم و زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای معرفی گردیده اند . لازم به ذکر است طرحهای اجرا شده در زمینه های کشاورزی باغداری،دامپروری،شیلات،صنایع دستی،فعالیتهای صنعتی و معدنی،خدمات و سایر حرفه ها بوده است.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۲:۳۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین