سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۳:۵۵ب.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 23

دکترجعفرپور خطاب به آمریکا:ما را از کنگره نترسانید

 میلاد لارستان: نماینده مردم شهرستانهای لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی در جمع مردم کثیر لارستان در راهپیمائی ۲۲ بهمن، خطاب به تیم دیپلماسی آمریکا در مذاکرات هسته…

 میلاد لارستان: نماینده مردم شهرستانهای لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی در جمع مردم کثیر لارستان در راهپیمائی ۲۲ بهمن، خطاب به تیم دیپلماسی آمریکا در مذاکرات هسته ای، گفت: رجال سیاسی این کشور متصور این نباشد که می توانند در این مذاکرات نیازها و احتیاجات

خودشان را به نام امتیاز به ما بفروشد. به گزارش میلاد لارستان؛ جمشید جعفرپور در جمع مردم پرشور و کثیر لارستان در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ماه، با تبریک دوباره سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، اظهار داشت: پس پیروزی انقلاب اسلامی، تلاشهای دشمنان برای ضربه زدن به این انقلاب نوپا آغاز شد.

وی افزود: توطئه گران کوشیدند تا با تدارک دیدن کودتاهایی مثل تجزیه طلبی را در نقاط مختلف ایران عزیز، کینه ورزی خود را به ملت غیور ایران نشان دهند. نماینده مردم لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه، دشمنان با تحمیل جنگ هشت ساله صدمات مالی و جانی جبران ناپذیر را به کشورمان ما وارد کردند، تصریح کرد: تمام این حربه های ناجوانمردانه زیر سر آمریکا، اسرائیل و ایادی آنها بوده است.

وی با یادآوری این موضوع به مسئولان تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان که طرف مذاکره کننده ما چهره شیطانی خود را در پشت چهره آرام دیپلماتیک مخفی کرده است، خاطر نشان کرد: آمریکای جنایتکار، همچنان همان کینه ها و دشمنی ها را در پشت چهره خود پنهان کرده است.

جعفرپور خطاب به مردم لارستان در حضور پرشورشان در راهپیمایی ۲۲ بهمن، افزود: حضور تک تک شما، منجر به حقارت دشمن و ذلت آنان می گردد. وی با تأکید بر اینکه یکی از اهداف دشمنان، منحرف کردن اذهان مردم از دستاوردهای انقلاب است، تصریح کرد: ملت ما خواهان استقلال است و نمی خواهد حاکمیت ما در سفارتخانه های کشورهای بیگانه تحت تأثیر قرار بگیرد.

این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه، یکی از خواسته ها بحق مردم ما آزادی و عزت است، یادآور شد: قرار نیست که ما به آن اسارتگاه های سیاسی بازگردیم. وی با تأکید بر شعار «جمهوری اسلامی»، افزود: هیچگاه قرار نیست ارزش های طاغوتی بر کشور ما حاکم شود و تلاش دشمن این بود که همه دستاوردهای ناشی از «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» را نابود کند.

نماینده مردم لارستان با برشمردن پیروزی های بزرگ ملت ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی، تصریح کرد: آنان که از بیرون نظاره گر پیشرفت های کشور ما هستند به افتخارات و توسعه علمی، نانو، سلول های بنیادین، داروها، بیوتکنولوژی، نظامی، پزشکی و غیره، کشور ما در قله کشورهای منطقه با توسل بر استقامت و پایداری ملت بزرگ ما حاصل شده است.

وی با تجلیل از پایداری بیش از سی ساله ملت مستحکم ایران، عنوان کرد: دشمن بر سر راه همه این پیشرفت ها، مانع ایجاد کرده و همه این رشد و ترقی حاصل تلاش جوانان این مرزوبوم است و این پیشرفتها در سایه تحریم بدست آمده است. جعفرپور با اشاره به پیشرفتهای بی نظیر فضایی کشورمان، اضافه کرد: کشور ما با دستیبابی به علم ساخت موشکهای قاره پیمای خود، قادر است درصورت نیاز، کشورهای مرتجع منطقه مثل اسرائیل غاصب را نشانه روند. وی با بیان اینکه ایران جزء محدود کشورهایی است که قادر است ماهواره به فضا پرتاب کند، تصریح کرد: کشور ما به نگین و الگوی کشورهای دنیا تبدیل شده است.

نماینده مردم لارستان در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه پیروز جنگهای منطقه ای جمهوری اسلامی ایران است، اضافه کرد: کشورهای مختلف دنیا و منطقه مثل آمریکا، ترکیه و غیره، پیروز این میادین در کشورهای سوریه، عراق، لبنان، غزه و غیره، جمهوری اسلامی ایران، امور را در دست دارد. وی خطاب به تیم دیپلماسی آمریکا در مذاکرات هسته ای، تصریح کرد: رجال سیاسی این کشور متصور این نباشد که می تواند در این مذاکرات نیازها و احتیاجات خودش را به نام امتیاز به ما بفروشد.

جعفرپور با بیان اینکه آمریکا در گذشته بدنبال این بود تا ایران را کشوری لجباز در دنیا معرفی کند، خاطر نشان کرد: بیش از یک سال و نیم از شروع مذاکرات می گذرد و کشور ما همه گونه انعطاف ها را نشان داده است و اکنون کشور ما در یک جنگ تمام عیار دیپلماتیک با کشور آمریکا قرار دارد و تیم مذاکره کشورمان با حمایت مسئولان کشور در حال مذاکره هستند.

وی با بیان اینکه کشورمان در مذاکرات با نشان دادن انعطاف به دنبال بهانه گیری از دشمنان است، تصریح کرد: اگر آنان با زیاده خواهی به دنبال بهانه جویی برای دو مرحله ای کردن توافقات هستند، مسلماً هیچ کس این اجازه را به آنان نخواهد داد.

نماینده مردم لارستان تآکید کرد: باید مذاکرات در این مدت باقی مانده بطور کامل و شفاف تکلیف آن مشخص شود. وی با هشدار به آمریکایی ها، گفت: ما را از کنگره نترسانید، در این سوی مذاکرات هم مجلس شورای اسلامی قرار دارد و اگر کشور آمریکا دست به کاری بزند که مذاکرات به شکست بیانجامد، ما شکست نخورده ایم و دنیا با حضور ما در مذاکرات به حقانیت ما پی می برد.

جعفرپور با بیان اینکه اگر مذاکرات به شکست منجر شود، کشور ما نیز، با شروع دوباره غنی سازی ۲۰ درصد و راه اندازی مجدد نیروگاه فردو، به اقدامات اولیه خود بازمی گردد. وی با بیان اینکه ملت ما هیچگاه زیر بار ذلت نمی رود، تصریح کرد: گزینه نظامی آمریکا جزء حرفی پوچ چیز دیگری نیست و در طول یکسال و نیم این حربه از آنان گرفته شده است. نماینده مردم لارستان با ابراز خرسندی از داشتن رهبری حکیم و شجاع و همچنین مردم، دولت و مسئولین هوشیار و همیشه در صحنه، بیان کرد: با همدلی مردم و مسئولین پیروزی نهایی از آن ملت ایران خواهد بود.

وی در پایان سخنان خود با اشاره به پیشرفتهای حاصل شده در منطقه لارستان از پیروزی انقلاب تاکنون، گفت: آخرین خبر خوشی که به مردم حوزه انتخابیه داده شد، کاهش تعرفه برق و محاسبه آن مطابق ماههای منطق گرمسیری و همچنین انجام پرواز حج عمره از فرودگاه لارستان بود که این فرودگاه یکی از ظرفیتها و افتخارات لارستان بزرگ است.

جعفرپور ابراز امیدواری کرد: با همدلی، همراهی و همفکری مردم و همه کسانی که به نوعی می توانند در راستای توسعه لارستان بزرگ گام بردارند، در آینده اقدمات بزرگ و اثرگذاری را انجام داد.

 

 گزارش تصویری تا ساعاتی دیگر ارسال می گردد.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۳۵ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین