پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۵۲ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

قدردانی امام جمعه اهل سنت خنج از سربازان گمنام امام زمان در دستگیری تکفیری ها

امام جمعه اهل سنت خنج هر گونه تحرک گروه های تکفیری برای بر هم زدن امنیت و وحدت میان مسلمانان را محکوم و از سربازان گمنام امام زمان (عج) که…

امام جمعه اهل سنت خنج هر گونه تحرک گروه های تکفیری برای بر هم زدن امنیت و وحدت میان مسلمانان را محکوم و از سربازان گمنام امام زمان (عج) که بتازگی یک گروه تکفیری را در استان فارس دستگیر کردند، تقدیر کرد.

به گزارش میلادلارستان به نقل از ایرنا شیخ عبدالصمد ابونجمی، در خطبه های این هفته نماز جمعه خنج بیان داشت: باید همگان قدردان امنیت و آرامش موجود در ایران باشیم و در حفظ آن بکوشیم و مسلمانان اهل سنت نیز هر نوع حرکتی را که باعث بر هم زدن این امنیت و وحدت شود پذیرا نیستند و آن را به شدت محکوم می کنند.

وی افزود: متاسفانه عده ای از تروریست های اتباع بیگانه قصد اخلال و خرابکاری در بین براداران شیعه و سنی منطقه را داشتند که با هوشیاری ماموران اطلاعات دستگیر شدند. امام جمعه اهل سنت خنج ادامه داد: این عناصر تروریست وابسته به بیگانه قصد بر هم زدن این منطقه را دارند و هدف آنها این است که وحدت و برادری که بین اهالی شهرستان های لارستان و خنج است و نمونه ای ارزشمند از وحدت و همبستگی امت واحده اسلامی است، به تفرقه و دشمنی تبدیل کنند.

ابونجمی افزود: مسلمانات اهل سنت و تشیع شهرستان های لارستان و خنج زندگی مسالمت آمیزی دارند و از وحدت و همدلی خاصی برخوردارند و همگان باید کاملا مواظب و هوشیار باشند و هر گونه حرکت مشکوک را به ماموران امنیتی اطلاع دهند.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۷:۳۱ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “قدردانی امام جمعه اهل سنت خنج از سربازان گمنام امام زمان در دستگیری تکفیری ها”

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین