شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۰۰ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

برگزاری همایش خادم‌القرآن «حمید رایگان» با حضور پیشکسوت قرآن کشور

سومین همایش خادم‌القرآن زنده‌یاد «حمید رایگان» در روزهای ۱۳ و ۱۴ آبان با حضور مهمانانی از تهران، قم، استان و منطقه برگزار می‌شود. به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط…

سومین همایش خادم‌القرآن زنده‌یاد «حمید رایگان» در روزهای ۱۳ و ۱۴ آبان با حضور مهمانانی از تهران، قم، استان و منطقه برگزار می‌شود.
به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی موسسه مجمع‌القرآن فاطمیون گراش، همایش خادم‌القرآن حمید رایگان، ویژه تجلیل از حافظان قرآن کریم است که در دوره‌های مختلف این موسسه به حفظ قرآن کریم مشغول بوده‌اند. در این همایش از ۸۰ حافظ قرآن کریم تجلیل خواهد شد. مهمان ویژه این همایش استاد عباس سلیمی، معاون فرهنگی و امور زائران آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) و پیشکسوت قرآنی می‌باشد و مجید یراق‌بافان مجری برنامه‌های قرآنی سیمای جمهوری اسلامی نیز مجری این همایش خواهد بود. مهمانانی از شیراز، استهبان، لامرد، لار، خنج و اوز نیز در همایش حضور خواهند داشت.
سومین دوره همایش حمید رایگان در ۲ روز برگزار می‌شود. همایش روز اول عصر پنج‌شنبه از ساعت ۱۵ تا ۲۰ برگزار می‌شود و به گردهمایی اعضای ۲۰ ساله مجمع‌القرآن اختصاص خواهد داشت. بخش اصلی همایش جمعه ۱۴ آبان از ساعت ۹ صبح آغاز می‌شود و در این مراسم از حافظان کل و اجزاء قرآن کریم تجلیل به عمل خواهد آمد.
photo_2016-10-17_12-17-48-724x1024
در حاشیه این همایش نیز مسابقات «قرآن»، «مداحی و نوحه‌خوانی»، «انشا، خاطره و دل‌نوشته» و «نقاشی» در دو بخش «دانش‌آموزی» و «کارکنان دولت و آزاد» در نظر گرفته شده است. آیین‌نامه این مسابقات برای مدارس و ادارات سطح شهر ارسال شده است و به‌زودی از طریق سایت و کانال نیز منتشر خواهد شد.
نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۳:۲۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین