سه شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۲:۰۸ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

از خط قرمز نظام عبور نکنیم….

دهه عاشوراي امسال براي عموم انسانها بويژه مردم منطقه ما دهه اندوهباري بود. اصل ايام غمبار شهادت سيد و آقاي جوانان بهشت و سرور و سالار شهيدان دشت كربلا خود…

دهه عاشوراي امسال براي عموم انسانها بويژه مردم منطقه ما دهه اندوهباري بود. اصل ايام غمبار شهادت سيد و آقاي جوانان بهشت و سرور و سالار شهيدان دشت كربلا خود اندوهي است كه بنا به فرموده پيامبر خدا، حرارت آن هرگز قلب انسانهاي مومن را سرد نخواهد كرد، به عبارت ديگر حرارت شهادت لب تشنه كربلا تا قيامت ماندني و جاويد است.

امسال از سوي ديگر رژيم آدم كش آل سعود با حملات مكرر توسط هواپيماي ۱۶ F به صنعاي يمن و كشتار ۱۶۰ نفر و مجروح كردن بيش از ۵۷۰نفر از مردم بي‌پناه و بي‌دفاع با تسليحات آمريكايي همچنين حمله پليس بحرين به عزاداران حسيني و برچيدن نمادهاي عاشورايي حزن ديگري بود كه در اين ايام كه ماه حرام نيز محسوب مي‌شود پيروي و تبعيت خود را از يزيد و يزيديان ثابت كردند.

در منطقه خودمان نيز در روز تاسوعا و عاشورا گروهي از بيگانگان با يكصد و سي كيلو مواد منفجره قصد خرابكاري و آزار پيروان اهلبيت را داشتند كه با هوشياري نيروهاي اطلاعاتي سپاه، نيروي انتظامي و سربازان گمنام امام زمان، ۱۶ نفر دستگير و خطر منتفي شد.

از سوي ديگر يكي از كساني كه به هيچ وجه از او چنين توقعي نمي‌رفت از خط قرمز نظام عبور كرد و به بهانه حفظ وحدت خواهان محدوديت عزاداري سيدالشهدا شد غافل از اين كه امام حسين(ع) انساني است متعالي فرامذهب و حتي فرادين كه نه تنها مورد تكريم همه مسلمين است بلكه غير مسلمان‌ها هم آن حضرت را تعظيم و تكريم مي‌نمايند و آزادي خواهان جهان را سرور و سالار خود مي‌خوانند.

به هر حال اين مسائل هوشياري و بيداري مضاعف و مراقبت عمومي را طلب مي‌كند. در رابطه با مسأله دستگيري گروهي از بيگانگان بايد عموم مردم اعم از كسبه، رانندگان، فروشندگان، عابرين و… حواسشان جمع بوده و در صورت مشاهده افراد يا اشياء مشكوك مسئولين امنيتي و اطلاعاتي را در جريان قرار دهند و مسئولين نيز راههاي هوشياري و بيداري عمومي را مجدداً به آگاهي مردم برسانند تا كماكان با روابط دو طرفه مردم و مسئولين و مراقبت عمومي هرگونه خطر از جامعه مرتفع شود.

مطالب ديگر در شماره‌هاي بعد به عرض خوانندگان عزيز خواهد رسيد.

 سردبیر

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۶:۵۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “از خط قرمز نظام عبور نکنیم….”

  1. ناشناس گفت:

    تجربه به ما می گوید سیاست های اقای ایت اللهی شاه کلید وحدت در منطقه است هر کاری در زمان ایشان انجام می شده باید ملاک باشد

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین