جمعه ۰۵ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۳:۵۰ق.ظ
::آخرین مطلب 6 ساعت پیش | افراد آنلاین: 15

مسئولان به فکر جاده مرگ بیرم باشند

چند روز پیش(۲۷ بهمن) بود که طی یک تصادف دلخراش سواری پژو پارس با یک خودروی پراید در مسیر بیرم-فداغ، نرسیده به روستای محمد زینا  ، ۲ نفر از سر…

چند روز پیش(۲۷ بهمن) بود که طی یک تصادف دلخراش سواری پژو پارس با یک خودروی پراید در مسیر بیرم-فداغ، نرسیده به روستای محمد زینا  ، ۲ نفر از سر نشینان این خودروها کشته شده و  ۴ سرنشین دیگر زخمی شدند

آنها نیز جهت مداوا به بیمارستان حضرت علی اصغر(ع) بیرم ا اعزام شدند.  البته یکی از چهار مجروح این سانحه که هفده سال داشت، از بیمارستان حضرت علی اصغر(ع) بیــرم به بیمارستان امام رضا(ع) لارستان اعزام شد و یکی ازمجروحین قبل از اعزام در ساعت ۲۱ همان روز ، در بیمارستان حضرت علی اصغر بیرم به قربانیان این حادثه پیوست. 

به فاصله کمتر از ۲۴ ساعت از این حادثه  و در ساعت ۱۴  روز ۲۸ بهمن ماه خودروی پژو  از لاورستان در مسیر جاده ی علی آباد – حسین آباد بیرم بدلیل ترکیدن لاستیک و عدم کنترل ماشین در مسیر پیچ روستای علی آباد،منحرف و واژگون شده که سرنشین این خودرو خوشبختانه  از خطر جان باختگی نجات یافت.

به گزارش میلادلارستان و به نقل از بیرم کبیر در این مسیر متاسفانه تاکنون یک دانش آموز کودک ۷ ساله، چند جوان دبیرستانی، یک طلبه و یک کارگر  جان باخته اند.

لازم است مسئولان لارستان خصوصا فرماندار ویژه و مدیرکل اداره راه وشهرسازی در خصوص تعمیر و حذف نقاط خطرناک و حادثه خیز این جاده به جد کوشاباشند. بزرگواران لارستان باید بدانند که صرفا بازدید کردن و مهمان شدن در منطقه  دردی را دوا نخواهد کرد!

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۲ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۴:۵۴ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین