دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۲۲ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

قابل توجه… (بخش بیستم)

قابل توجه رئيس بيمارستان امام رضا(ع) لار؟ نيمه‌هاي شب به علت درد شديد كليه به اورژانس بيمارستان مراجعه كردم اما خبري از پزشك كشيك نبود. از درد به خود مي‌پيچيدم…

قابل توجه رئيس بيمارستان امام رضا(ع) لار؟

نيمه‌هاي شب به علت درد شديد كليه به اورژانس بيمارستان مراجعه كردم اما خبري از پزشك كشيك نبود. از درد به خود مي‌پيچيدم گفتم دكتر چرا نيست گفتند دكتر نماز مي‌خواند. بعد از ۲۰ دقيقه پزشك آمد. و وقتي اعتراض كردم دكتر با توهين و بي‌احترامي با صداي بلند با من برخورد كرد.آيا وضعيت اورژانس بايد اين چنين باشد؟ آيا نماز صبح ۲۰ دقيقه آن هم با وجود بيمار در اورژانس بايد طول بكشد؟ آيا رفتار يك  پزشك با بيمار بايد اينگونه باشد؟

***

قابل توجه شهرداري لار

كند و كاوي كه نزديك فلكه لوري انجام شده همانطور راكد مانده چرا در تسطيح و آسفالت آن تعلل مي‌شود و نقص آن برطرف نمي‌گردد چون هم خطرناك است و هم عبور و مرور سخت.

خواهشمنديم هرچه زودتر اين نقص را برطرف نماييد.

***

قابل توجه شهرداري لار

بازسازي  فلكه اول و دوم از ضروريات است . فلكه اول و دوم شهرجديد كه سابقه تاريخي و شناسنامه شهرجديد را به نمايش مي‌گذارد از زيربناي لازم برخوردار نيست و متأسفانه مدتي است دستكاري نشده و از حالت كهنگي بيرون نيامده كه لازم است  مهندسين و زيباسازان به شكل خوبي براي ايام عيد زيباسازي كنند.

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۳ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۴۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین