جمعه ۰۵ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۲:۵۳ق.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

ده شهرستان پیشرو شناخت غدیر در فاطمیه

مدیرکل ارشاد فارس در همایش «غدیر شناسی» طی سخنانی اظهار داشت: در شهرستان های مختلف  برنامه غدیرشناسی را دنبال می کنیم و مطمئنم همه دوستان همت خواهند کرد تا این…

مدیرکل ارشاد فارس در همایش «غدیر شناسی» طی سخنانی اظهار داشت: در شهرستان های مختلف  برنامه غدیرشناسی را دنبال می کنیم و مطمئنم همه دوستان همت خواهند کرد تا این راه مستدام و مانا

شود. مریدی با بیان اهمیت واقعه غدیر این فرهنگ بزرگ را نقطه عطفی در تاریخ اسلام و شیعه دانست و گفت: غدیر فقط یک حادثه تاریخی نیست بلکه  یک تفکر و فرهنگ است؛ نشانه و رمزی است که از تداوم خط نبوت و هدایت فرهنگ جامعه اسلامی خبر می‌دهد.

مریدی ترویج فرهنگ غدیر و نهادینه شدن بحث غدیرشناسی در جامعه را ضروری خواند و گفت: همه هنرمندان و اصحاب ادب و هنر به عنوان سربازان غدیر باید در این راستا تولیدات فاخر خود را ارائه و تلاش کنند تا در این میدان ارزشمند،حضور فعال داشته باشند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در ادامه با اشاره به برگزاری برنامه های مختلف دینی و مذهبی ویژه ایام فاطمیه، گفت: برنامه های «غدیر شناسی» را با محتوای خوب طی مدت ۱۰ شب در ۱۰ شهرستان برگزار کنیم.

وی با اشاره به برگزاری برنامه های مختلف دینی و مذهبی ویژه ایام فاطمیه، افزود: بحث اعزام سخنران برای شهرستان ها در ایام فاطمیه اول را خواهیم داشت.

دبیر شورای فرهنگ عمومی فارس اظهار داشت: سعی می کنیم از ۱۳ تا ۲۳ اسفندماه برنامه های «غدیر شناسی» را با محتوای خوب طی مدت ۱۰ شب در ۱۰ شهرستان برگزار کنیم.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۶ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۳:۴۹ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین