دوشنبه ۰۸ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۰ب.ظ
::آخرین مطلب 41 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 5
نماینده مردم لارستان در مجلس خواستار شد

تفویض اختیار به مدیران ادارات لارستان

نماینده مردم لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی با توجه به دوری تا مرکز استان و همچنین وجود نیروهای متخصص و تحصیلکرده در این شهرستان، به مدیران ادارات لارستان تفویض اختیار شود.

نماینده مردم لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی با توجه به دوری تا مرکز استان و همچنین وجود نیروهای متخصص و تحصیلکرده در این شهرستان، به مدیران ادارات لارستان تفویض اختیار شود.

به گزارش میلاد لارستان؛ جمشید جعفرپور در جلسه شورای اداری این شهرستان که با حضور استاندار فارس، معاونین، تعدادی از مدیران استانی و روسای ادارات لارستان در سالن اجتماعات شهید امامی فرمانداری این شهرستان برگزار شد، ضمن گرامیداشت سیزدهم آبان ماه و خیرمقدم به مسئولین استانی، اظهار داشت: لارستان داشتن چند اداره کل از جمله راه و شهرسازی، فرودگاه بین المللی و قرارگاه پلیس جنوب دارای جایگاه خوبی در سطح اداری است.

وی با بیان اینکه چند اداره این شهرستان در سطح معاونت مدیران کل فعالیت دارند، افزود: از جمله این ادارات معاونت استاندار و فرماندار ویژه لارستان، جهادکشاورزی، صنعت، معدن و تجارت، آموزش و پرورش، ثبت احوال و غیره می توان نام برد.

نماینده مردم لارستان در مجلس شورای اسلامی با برشمردن ظرفیت های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی این شهرستان، تصریح کرد: امید می رود با توجه مسئولان استانی بخصوص توجه ویژه به افزایش اختیارات در سطح ادارت مستقر در لارستان با توجه به دوری تا مرکز استان و همچنین وجود نیروهای متخصص و تحصیلکرده در این خطه زمینه ای برای نقش آفرینی مردم در توسعه این کشور داشته باشند.

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۴:۲۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “تفویض اختیار به مدیران ادارات لارستان”

  1. نصرت گفت:

    انشالله تا چند وقت ديگه کلنگ دانشگاه علوم پزشکي و خدمات بهداشتي درماني لامرد به زمين زده خواهدشد .قول مساعد سفر اخير دکتر ايمانيه به لامرد بوده و کاراش در دست اقدام

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین