جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۲۲ب.ظ
::آخرین مطلب 6 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

صحبت های معاون عمرانی استاندار فارس در لارستان

میلاد لارستان: معاون عمرانی استانداری فارس ب بیان اینکه، در یک ماه گذشته، بیش از ۱۰۰۰ پروژه به بهره برداری رسیده است، گفت: این پروژه ها با اعتباری بیش از…

میلاد لارستان: معاون عمرانی استانداری فارس ب بیان اینکه، در یک ماه گذشته، بیش از ۱۰۰۰ پروژه به بهره برداری رسیده است، گفت: این پروژه ها با اعتباری بیش از یک هزار و ششصد میلیارد تومان سرمایه گذاری صورت گرفته است.

به گزارش میلاد لارستان؛ خلیل رضائیان، که جهت افتتاح پست ۶۶ کیلوولتی برق، به روستای بلغان بخش جویم لارستان سفر کرده بود، اظهار داشت: مردم لارستان مردمانی خوب و آرامی هستند که سالیان سال برادروار با حفظ وحدت در کنار همدیگر زندگی میکنند و این مردم قدرشناس، شایسته بهترین خدمات هستند .

وی گفت: دشمنان، امروز در پی آن هستند که برای ما محدودیت ایجاد کنند و یکی از اهداف شان این است که با تحریم کردن ، کشور را با محدودیت منابع درآمدی روبرو کنند تا کشور نتواند خدمات رسانی مطلوبی را به مردمش ارائه نماید و نظام را ناتوان نشان دهند.

معاون عمرانی استانداری فارس افزود: به حول و قوه الهی امروز همه شاهدیم که سازندگی و خدمات رسانی در کشور راه خود ش را ادامه می دهد  و آنچه شایسته مردم عزیز ایران اسلامی است و البته در حد مقدورات انجام می گردد.

وی بیان کرد: اینکه در یک ماه گذشته در استان فارس بیش از یک هزار پروژه با یک هزار و ششصد میلیارد تومان سرمایه گذاری به بهره برداری می رسد، این مبین این است که نظام مقدس جمهوری اسلامی در حد مقدوراتش در خدمت مردم است.

رضائیان اضافه کرد: یکی از رسالت های مهم جمهوری اسلامی بسط عدالت است تا منابع را به همه آحاد کشور برساند و خودش را موظف می داند در جهت اجرای عدالت آنچه دارد به همه نقاط کشور با رعایت اولویت ها برساند.

وی تصریح کرد: یک شعار و یک سیاست در زمینه انرژی داریم که مناطق گرمسیری اولویت برق  و مناطق سردسیری اولویت گاز دارند، که البته در چنین مناطقی برق رسانی انجام شده است و تقریباً در همه نقاط کشور این مهم صورت پذیرفته و امروز همه شاهدیم که بحث تامین برق نیست، بلکه موضوع تامین برق مطمئن در میان است.

معاون عمرانی استانداری فارس خاطر نشان کرد: نبایستی مردم مناطق گرمسیر در فصل گرما دچار افت ولتاژ برق شوند، و خدا را شکر با احداث این پست ۶۶ کیلوولت، افت ولتاژ برق این مناطق برطرف گردید.

 وی عنوان کرد: در یک ماهه گذشته برق منطقه ای فارس برای احداث پروژه هایش ، بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان هزینه کرده است، که بالاتر از ۱۵درصد آن، برای این منطقه بوده است و این می رساند که برق مطمئن تری به این منطقه رسیده است که هم مردم دررفاه کامل باشند و هم بستری برای سرمایه گذاری فراهم شود.

رضائیان تصریح کرد: امروز صنعت برق خودش را زیر بار بدهی های سنگین می برد تا چنین مناطقی خدمات رسانی مطلوب داشته باشند و با ۱۵۵ میلیارد ریال سرمایه گذاری برای احداث این پست، برای چندین سال آینده مردم این منطقه با افت ولتاژ برق مواجه نمی شوند.

وی خطاب به عامل شرکت توانیر و رئیس صنعت برق کشور، گفت: مکان های دیگری نیز در لارستان وجود دارند که دچار افت ولتاژ برق هستند که لازم است به این موضوع نیز توجه ویژه شود،و با سرمایه گذاری و احداث خط و پست برق موضوعی به عنوان افت ولتاژ در این شهرستان نداشته باشد.

وی در پایان از وزارت نیرو، ‌شرکت توانیر، برق منطقه ای ، شرکت توزیع برق فارس، فرمانداری، بخشداری، شورا،‌دهیاری، مردم و معتمدین و خیرین این منطقه که برای راه اندازی این پست برق زحمات زیادی کشیده اند، تشکر کرد.

 برای احداث این خط ۵۲ کیلومتر خط دو مداره حد فاصل ایستگاه ۶۶ کیلوولت مبارک آباد به ایستگاه ۶۶ کیلو ولت بلغان انجام شده است. همچنین یک دستگاه ترانس قدرت ۲۵/۱۸ مگا ولت آمپر به همراه یک فیدر ورودی ۶۳ کیلوولت با ۵ فیدر ۲۰ کیلوولت جهت تامین برق مشترکین و متقاضیان جدید کاهش افت ولتاژ برق نصب گردیده است. و برای این پست و خط ۶۶ کیلو ولت بلغان،مبلغ ۱۵۵ میلیارد ریال هزینه شده است.

خبرنگار: روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۶ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۵:۲۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین