دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۴ب.ظ
::آخرین مطلب 31 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

احداث پست 400 کیلو ولت لارستان تسریع شود

میلاد لارستان: معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، گفت: با توجه به گرمای شدید منطقه لارستان و اخذ مصوبه های لازم برای این پروژه، متأسفانه مراحل احداث این طرح چند…

برق بلغان لارستانمیلاد لارستان: معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، گفت: با توجه به گرمای شدید منطقه لارستان و اخذ مصوبه های لازم برای این پروژه، متأسفانه مراحل احداث این طرح چند سال مسکوت مانده است.

به گزارش میلاد لارستان؛ علی اکبر نجیب زاده فرماندارویژه لارستان در آیین افتتاح پست و خط ۶۶ کیلو ولت بلغان، اظهار داشت : در فصل تابستان مردم این مناطق از لارستان دچار افت ولتاژ شدید بودند که خوشبختانه با تلاش شبانه روزی مجموعه برق منطقه ای فارس، یک کار جهادی صورت پذیرفت و این پست به بهره برداری رسید .

وی با بیان اینکه اکثر بهره برداران از این برق اهل تسنن هستند، خاطرنشان کرد: مردم شهرستان لارستان مردمانی آرام ، نجیب و صبوری هستند .

نجیب زاده همچنین، خواستار تسریع در راه اندازی ایستگاه سوم پست ۶۶ کیلو ولت برق شهر لار به دلیل فول باری ایستگاههای موجود، رشد بار منطقه و وجود گرمای شدید این شهرستان، شد و تصریح کرد: هنوز تعدادی از محلات شهر لار دچار افت ولتاژ و نوسان برق هستند و نیاز است که ترانس های جدید برق نصب شود.

معاون استاندار افزود: لارستان با وجود وسعت زیاد ، پراکندگی و اقلیم آب و هوایی و گرمای شدید هوا متاسفانه هنوز از نعمت نیروگاه برق قوی محروم بوده است.

وی  با اشاره به مسکوت ماندن چندساله احداث پست ۴۰۰ کیلو ولت شهرستان لارستان،  از مدیر عامل شرکت توانیر کشور خواست که در خصوص احداث این پست که از نیازهای حیاتی این شهرستان، مساعدت نماید.

خبرنگار: روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۶ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۵:۳۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین