سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۵:۳۹ب.ظ
::آخرین مطلب 45 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 23

سپاه پاسداران، قدرت خود را به رخ دشمنان کشید

میلاد لارستان: امام جمعه لارستان با اشاره به اجرای رزمایش بزرگ پیامبر اعظم(ص)، گفت: رونمایی از سلاح ها و تجهیزات مدرن، پیشرفته و جدید در این رزمایش، نشان از اقتدار…

میلاد لارستان: امام جمعه لارستان با اشاره به اجرای رزمایش بزرگ پیامبر اعظم(ص)، گفت: رونمایی از سلاح ها و تجهیزات مدرن، پیشرفته و جدید در این رزمایش، نشان از اقتدار و عزت ایران اسلامی است.

به گزارش میلاد لارستان؛ حجه الاسلام و المسلمین سیدمجتبی نوربخش، در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر لار، با اشاره به اجرای رزمایش بزرگ پیامبر اعظم(ص) در خلیج فارس توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اظهار داشت: رونمایی از سلاح ها و تجهیزات مدرن، پیشرفته و جدید، نشان از اقتدار و عزت ایران اسلامی است.

وی با بیان اینکه، شلیک موفقیت آمیز به ماکت ناو هواپیمابر آمریکایی در این رزمایش برای نشان دادن قدرت نظامی نیروهای مسلح ایران و بخصوص سپاه بود، افزود: دشمن باید بداند که قدرت نیروهای نظامی ایران و بخصوص سپاهیان سلحشور، می تواند بدخواهان این کشور را نابود سازد.

خطیب جمعه لارستان با اذعان به اینکه بنا با گفته وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی در یک مصاحبه مطبوعاتی با رد اداعای “نتانیاهو” نخست وزیر این کشور جعلی در حمله به ایران پرداخته است، تصریح کرد: اسرائیلی که در برابر جوانان فلسطینی و غزه در طی چند جنگ شکست خورده است، چگونه می تواند نقشه حمله به ایران را در سر بپروراند.

وی با اشاره به آغاز ثبت نام کاروان های راهیان نور، بیان  کرد: بازدید از این مناطق جنگی، باعث ایجاد اثرات بسیار عالی در زمینه معنوی شده است.

 حجه الاسلام نوربخش با اشاره به درپیش بودن جشنهای نیکوکاری با توجه به نزدیک شدن به پایان سال، خاطر نشان کرد: امید می رود، امسال نیز همچون سالیان گذشته، مردم نیکوکار لارستان با کمک به نیازمندان و ایتام، هم نوعان خود را یاری رسانند.

وی با گرامیداشت سالروز رحلت حضرت آیت الله سیدمجتبی موسوی لاری(ره)، نماینده ولی فقیه در شهرستان لارستان، عنوان کرد: به همین مناسبت، مراسم های یادبود مختلفی در نقاط مختلف شهر لار برگزار می شود.

امام جمعه لارستان با انتقاد از نیروی انتظامی لارستان، گفت: متأسفانه در چند مدت گذشته، تعداد سرقتها در سطح شهر افزایش یافته است و فرمانده محترم نیروی انتظامی با افزایش گشت ها و به دام انداختن سارقین، امنیت لارستان را برقرار نمایند.

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۰۸ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۲۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین