سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۷:۵۲ب.ظ
::آخرین مطلب 50 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 17

استقرار انجمن دیابت و ام اس در دارالشفاء خیریه امامزاده

میلاد لارستان: مدیر آستان مقدس امامزاده میرعلی بن الحسین(ع) لارستان، از استقرار انجمن دیابت و ام اس در دارالشفاء این مکان مقدس خبر داد. سیدیعقوب مصطفوی در گفتگو با میلاد…

میلاد لارستان: مدیر آستان مقدس امامزاده میرعلی بن الحسین(ع) لارستان، از استقرار انجمن دیابت و ام اس در دارالشفاء این مکان مقدس خبر داد. سیدیعقوب مصطفوی در گفتگو با میلاد لارستان با اشاره به اهمیت برگزاری باشکوه

مراسم های عزاداری ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، اظهار داشت: علماي بزرگ ما به ايام شهادت معصومين توجه خاصي داشتند و براي ذكر فضائل آن بزرگواران در ايام شهادت ثواب زيادي قائل بودند.

وی با بیان اینکه، برنامه های گسترده ای در ایام فاطمیه در شهرستان لارستان تدارک دیده شده است، افزود: مواکب و هیئت ها همواره در مراسم های ائمه ازطهار(س)، در محلات خود وظیفه بصورت خودجوش و بااعتقادی خالص به عزاداری می پردازند و در امامزاده میرعلی بن الحسین(ع) لارستان که به نوعی مرکز ثقل تمسک مردم متدین این شهرستان به اولیای الهی است، مراسم های خاصی برگزار می شود.

مدیر آستان مقدس امامزاده میرعلی بن الحسین(ع) لارستان، با اشاره به اینکه، در طول ایام شهادت حضرت فاطمه(س)، مراسم های مختلف سخنرانی، روضه خوانی و مرثیه سرایی پس از نماز مغرب و عشا و در روز شهادت، برگزار می شود، تصریح کرد: مسئولین فرهنگی این آستان مقدس، با تهیه و نصب بروشورهایی از زندگی این بانوی بزرگوار، به معرفی آن حضرت پرداخته اند.

وی همچنین از استقرار انجمن دیابت و ام اس در دارالشفاء خیریه امامزاده میرعلی بن الحسین(ع) لارستان خبر داد و اضافه کرد: زائرین و همشهریان می توانند جهت دریافت خدمات رایگان این انجمن ها، در روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و چهارشنبه از ساعت ۹ الی ۱۱ صبح به دارالشفای این مکان مقدس مراجعه و یا با شماره های؛ ۵۲۳۳۱۰۰۵، ۵۲۳۳۹۳۰۰ تماس حاصل نمایند.

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱:۴۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین