سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۹:۵۸ب.ظ
::آخرین مطلب 3 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 29

تکمیل ۳۵ کیلومتر از پروژه چهار بانده مسیر لار – جهرم

مدیرکل راه و شهرسازی اظهار داشت: برای احداث کمربندی شهرها نیاز به همکاری و مشارکت شهرداری ها در زمینه های ارزیابی واگذاری املاک، زیرسازی، احداث پل و غیره است که…

مدیرکل راه و شهرسازی اظهار داشت: برای احداث کمربندی شهرها نیاز به همکاری و مشارکت شهرداری ها در زمینه های ارزیابی واگذاری املاک، زیرسازی، احداث پل و غیره است که امید است

با مساعدت شهرداری گراش در آینده نزدیک کمربندی این شهر احداث شود. وی با ابراز خرسندی از بهره‌برداری از محور شش خطی لار – گراش افزود: این مسیر به طول ۱۰ کیلومتر و عرض ۳۷ متر به صورت مشارکتی احداث شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی لارستان با اشاره به اینکه تاکنون مبلغ ۳ میلیارد تومان برای احداث تونل “بالنگستان” هزینه شده است تصریح کرد: با همکاری فرمانداری شهرستان گراش امید است در سال آینده عملیات احداث تونل “بالنگستان” شروع شود.

وی با اعلام آمادگی در زمینه احداث راه فدامی و فورگ در شهرستان داراب که سبب کوتاه‌تر شدن مسیر و کاهش مصرف سوخت در بین شهرستان‌های لارستان، زرین دشت و داراب می‌شود خاطرنشان کرد: این پروژه در حوزه استحفاظی اداره کل راه و شهرسازی فارس و لارستان قرار دارد و نیاز به اجرای مشارکتی این طرح است.

وی با بیان اینکه در دو سال اخیر ۳۵ کیلومتر از پروژه چهار بانده کردن مسیر لار – جهرم آسفالت شده است ابراز امیدواری کرد: این پروژه از سمت شهرستان جهرم نیز به طرف شهر لار اجرایی شود.

نصر در پاسخ به رفع مشکلات جاده‌های مواصلاتی بخش بیرم لارستان افزود: جاده “تُل تُله” بیرم به مناقصه گذاشته شده است و پیش‌بینی می‌شود ۱۳ کیلومتر از این مسیر اصلاح شود و با اقدامات انجام شده، ورودی شهر بیرم به طول ۵ کیلومتر تعریض و شانه‌سازی انجام  و آماده روکش آسفالت شده است.

وی درباره کمربندی شهر بیرم گفت: با اتمام زیرسازی این جاده از طرف شهرداری شهر بیرم کار آسفالت کمربندی شهر بیرم توسط اداره کل راه و شهرسازی لارستان انجام می‌شود.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۴:۲۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین