چهارشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۹ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 16

روایتی جالب از گروه طاها و اجرای جدید

۲۶دی ماه ۹۲ سکانسی زیبا از حاشیه های یادواره ی شهدای شهرستان در لار رقم خورد. سردار غیب پرور فرمانده سپاه فجر استان فارس صبح برگزاری یادواره در جوار قبور…

۲۶دی ماه ۹۲ سکانسی زیبا از حاشیه های یادواره ی شهدای شهرستان در لار رقم خورد. سردار غیب پرور فرمانده سپاه فجر استان فارس صبح برگزاری یادواره در جوار قبور مطهر شهدای لارستان حضوریافت دراین اثنا بی اختیار سردار به سمت چپ گلزار هدایت میشد که فلسفه اش چنین واقعه

ای را رقم زد: سردار ناخودآگاه و بدون هیچ زمینه ای پرسید اینجا چند شهید سید دارین ؟ پاسخ رسید سه شهید … سپس سردار مینایی دبیره کنگره سرداران و ۱۴۶۰۰ شهید استان فارس را صدا کرد و گفت : همین جا نیت کنیم سال ۹۳ یادواره شهدای سادات را دراستان فارس برگزار کنیم که این امر مورد تایید واقع شد. درهمان روز گروه سرود طاها وابسته به حوزه مقاومت بسیج شهدا_ سپاه لارستان اولین اجرای سرود خود را پس از راه اندازی گروه در تالار وحدت لار به نوا درآورد .

این گروه با ۷۱ اجرای ملی و منطقه ای و ۶ اجرای زنده ی تلویزیونی هیچگاه متصور این امر نبود که بازیگر سکانس سومی از یادواره ی شهدای سال ۹۲ باشد. باتوجه به قوی ظاهر شدن این گروه در استان ، برای چندمین بار متوالی به دعوت استان پنجشنبه صبح ۱۴ اسفند ۹۳ اجرا کننده ی سرودی در وصف شهدای سادات و بانوی دوعالم حضرت فاطمه ی زهرا س در شیراز خواهد بود، تا دیگر بار شایستگی های لارستان با هنرنمایی این عزیزان بیش از پیش به نمایش گذاشته شود.

شنبه شب اعضا و مسئولین گروه بر سر قبر شهید سید یحیی هاشمیان همان شهیدی که سال گذشته سردار بالای سر وی نیت یادواره سادات را کرده بود حاضر شدند تا تجدید عهدی با شهیدان والا مقام این دیار داشته باشند و با نیت و کسب اجازه از شهیدان سادات لار و مدد از حضرت زهرا س اجرایی موفق در این مراسم باشکوه که چهار شهید گمنام را هم به مهمانی فرا خوانده داشته باشند.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۷:۴۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین