جمعه ۰۵ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۱ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 8

افتتاح سه پروژه عمرانی در شهر لطیفی

میلاد لارستان: ۳ پروژه عمرانی با اعتبار ۱۱ میلیارد ریال با حضور معاون استاندار فارس در لارستان افتتاح شد. به گزارش میلاد لارستان؛ ۳ پروژه عمرانی و شهری با حضور…

شهر لطیفی لارستانمیلاد لارستان: ۳ پروژه عمرانی با اعتبار ۱۱ میلیارد ریال با حضور معاون استاندار فارس در لارستان افتتاح شد. به گزارش میلاد لارستان؛ ۳ پروژه عمرانی و شهری با حضور

خلیل رضاییان، معاون عمرانی استانداری فارس، با اعتباری افزون بر ۱۱ میلیارد ریال در شهر لطیفی لارستان افتتاح  شد.

فاز نخست مجتمع فرهنگی ورزشی شهرداری لطیفی شامل حصار کشی، احداث ساختمان حراست، احداث رمپ ورودی و زمین چمن فوتبال با اعتباری بیش از ۸ میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال، میدان مرکزی شهداء و اصلاح هندسی محدوده منتهی به آن شامل زیرسازی و آسفالت، کف سازی، احداث آبنما، فضای سبز و نماکاری میدان، به مساحت ۵۷۶ متر مربع با اعتباری بیش از ۳ میلیارد ریال از طرح‌های افتتاح شده امروز در شهر لطیفی لارستان بود.

 همچنین با حضور مسئولان کلنگ احداث سالن چند منظوره مجتمع فرهنگی ورزشی شهرداری لطیفی به مساحت یک هزار و ۹۲۰  متر مربع به زمین زده شد برای احداث این پروژه ۱۲ میلیارد ریال برآورد هزینه شده که قرار است این سالن توسط خیرین محلی ساخته شود.

 معاون عمرانی استاندار فارس در ادامه سفر خود به لارستان از پروژه در حال احداث مرکز بهداشتی و درمانی شهید آگاه لطیفی نیز بازدید کرد.

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۷:۳۱ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین