دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۰۴ب.ظ
::آخرین مطلب 19 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1

آخرین وضعیت 5 پروژه مهم حوزه راه لارستان+تصاویر

همان گونه که در خبرها آمده بود، صبح امروز در جریان اجرایی شدن عملیات فاز دوم تونل وحدت و باند دوم محور لار-شیراز پروژه های مختلفی مورد بازدید خادمی عضو…

همان گونه که در خبرها آمده بود، صبح امروز در جریان اجرایی شدن عملیات فاز دوم تونل وحدت و باند دوم محور لار-شیراز پروژه های مختلفی مورد بازدید خادمی عضو هیئت مدیره شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل کشور و و نظریان مدیرکل دفتر منطقه جنوب شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل نقل قرار گرفته و دستورات لازم صادر گردید. به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی لارستان ۵ پروژه مهم حوزه راه لارستان در جریان این بازدید و آخرین وضعیت آنها از زبان باقری فرد مدیر کل راه و شهرسازی لارستان به قرار زیرند:

فاز دوم تونل وحدت (بزن)

باقری فرد مدیر کل راه و شهرسازی لارستان در این بازدید شروع فاز دوم تونل وحدت را یکی از پروژه های بسیار عظیم و مهم در محور لار- شیراز تلقی نموده و گفت : در این چند روز اندک که پیمانکار پروژه در محل مستقر شده است بحمدلله توانسته ۱۷۰۰ متر مکعب خاکبرداری برای رسیدن به دهانه ی ورودی تونل انجام دهد . وی افزود : ۳۲۰ میلیار ریال اعتبار برای فاز دوم تونل وحدت (بزن) پیش بینی شده و طول تونل ۷۳۰ متر است که البته می بایست یک کیلومتر و  ۳۰۰ متر راهسازی نیز در این پروژه انجام شود که دسترسی به ورودی و خروجی تونل را در برگیرد .

   vahdat

پروژه گردنه بریز

کمتر از یک ماه است که پروژه ی گردنه ی بریز به طول ۱۰ کیلومتر و با پیش بینی اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریالی نیز وارد فاز عملیاتی خود شده است و با توجه به شیب طولی مسیر ، کاهش دید رانندگان و به وجود آمدن ترافیک سنگین قابل توجیه بود که بستر های لازم را جهت بهره برداری از این قطعه صورت دهیم .

beriz

باند دوم گردنه نارنجی در محور لار- جهرم

گردنه نارنجی با هدف حذف نقطه ی حادثه خیز در دستور کار اداره کل راه و شهرسازی لارستان قرار گرفته است و یکی از پروژه های است که بی وقفه در انتظار به ثمر نشستن آن هستیم . احداث مسیر ۴ خطه در کیلومتر ۱۴ تا ۱۸ در محور لار – جهرم از محاسن این پروژه به شمار می رود . تاکنون از ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار متر مکعب خاکبرداری ۱۵۰۰۰ متر مکعب و از  ۱۲۰هزار مترمکعب خاکریزی ۴۵ هزار متر مکعب از آن نیز باقی مانده است .

naranji

قطعه ی دوم از باند دوم محور لار جهرم

این پروژه از کیلومتر ۲۵ شروع و کیلومتر ۳۵محور لار – جهرم  به پایان می رسد و در حدفاصل دهکویه تا بریز واقع گردیده است . و تاکنون نیز ۷ پل از ۱۳ ابنیه پل در آن به اتمام رسیده است .  این پروژه روند پیشرفت ۴۵ درصدی داشته و حجم خاکبرداری ۵۱۰ هزار متر مکعبی و حجم خاکریزی ۳۰۰ هزار متر مکعبی در این پروژه صورت گرفته است .

larj

پروژه باند دوم لار بندعباس به طول ۱۹ کیلومتر

این پروژه به طول ۱۹ کیلومتر  از مسیر لار- بندرعباس را شامل می شود و هم اکنون روزهای خوبی را جهت تکمیل در آینده ای نه چندان دور سپری می کند . حجم خاکریزی در این پروژه ۲۰۰ هزار مترمکعب و حجم خاکبرداری ۱۱۰ هزار مترمکعب است . ۵۲ ابنیه پل در حال ساخت است و همچنین این پروژه پیشرفت فیزیکی ۸۷ درصدی را به خود اختصاص داده است .

bandar

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۱۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین