جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۲۴ق.ظ
::آخرین مطلب 16 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 5

برگزاری شور نیکوکاری در 470 پایگاه ثابت و سیار لارستان

میلاد لارستان: مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) لارستان از برگزاری جشن نیکوکاری “اکرام فاطمی،شور نیکوکاری و همبستگی اجتماعی”در ۴۷۰ پایگاه ثابت و سیار این شهرستان خبر داد. به گزارش…

میلاد لارستان: مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) لارستان از برگزاری جشن نیکوکاری “اکرام فاطمی،شور نیکوکاری و همبستگی اجتماعی”در ۴۷۰ پایگاه ثابت و سیار این شهرستان خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان؛ عبدالله تقی زاده، با اشاره به برگزاری هرساله جشن نیکوکاری در هفته احسان و نیکوکاری همزمان با سالروز تأسیس کمیته امداد امام خمینی در کشور اظهار داشت: جشن نیکوکاری امسال با شعار «اکرام فاطمی، شور نیکوکاری و همبستگی اجتماعی» در ۴۷۰ پایگاه ثابت و سیار لارستان برگزار می‌شود.

مدیر کمیته امداد امام(ره) لارستان به تقارن جشن نیکوکاری امسال با ایام فاطمیه و فضای معنوی حاکم بر این آیین اشاره و افزود: در جشن نیکوکاری سال گذشته ۸۴۰ میلیون ریال جمع‌آوری و در راستای رفع نیازهای خانوارها، ایتام و دانش‌آموزان نیازمند  شهرستان لارستان هزینه شد.

وی با اشاره به برگزاری آیین شور نیکوکاری در ۱۳، ۱۴ و ۱۵ اسفندماه جاری در مدارس، سطح شهرها و روستاها و مصلاهای نماز جمعه لارستان بیان کرد:  پایگاههای جمع آوری هدایا، به همکاری و مشارکت آموزش‌وپرورش، سپاه و مساجد با کمیته امداد امام خمینی(ره)، دائر گردیده است.

تقی زاده در پایان با پیش بینی رشد ۲۵ درصدی کمک های نقدی و غیر نقدی در شور نیکوکاری امسال و با تاکید بر حماسه ساز بودن مردم در صحنه های مختلف،حضور پرشور مردم خیر و نوع دوست،مسئولان،ائمه جمعه و جماعات شهرستان لارستان در آیین اکرام فاطمی،شور نیکوکاری و همبستگی اجتماعی را خواستار شد .

خبرنگار: روابط عمومی کمیته امداد لارستان

 

 

 

 

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۱۱ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین