چهارشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱:۴۹ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 15

مشوق‌های سرمایه‌گذاری ویژه مناطق صنعتی کم‌برخوردار فارس

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس از اعمال مشوق‌های سرمایه‌گذاری ویژه مناطق صنعتی کم‌برخوردار این استان خبر داد. علی صداقت‌پور در  جلسه انتخاب اعضای هیئت مدیره شهرک صنعتی این شهرستان از…

شهرک صنعتی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس از اعمال مشوق‌های سرمایه‌گذاری ویژه مناطق صنعتی کم‌برخوردار این استان خبر داد. علی صداقت‌پور در  جلسه انتخاب اعضای هیئت مدیره شهرک صنعتی این شهرستان از اعمال مشوق‌های سرمایه‌گذاری ویژه مناطق کم‌برخوردار

برای متقاضیان سرمایه‌گذاری در این شهرک صنعتی خبرداد و اظهار داشت: به منظور حمایت از سرمایه‌گذاران در این شهرک صنعتی واگذاری زمین با تخفیف ۱۰ درصدی انجام و میزان مبلغ نقدی حق انتفاع نیز به ۱۵ درصد کاهش یافته است.

وی همچنین پرداخت اقساط در ۳۶ ماه و در نظر گرفتن فرصت تنفس یک ساله در پرداخت اقساط واگذاری زمین را از دیگر مشوق‌ها و سرمایه‌گذاری در این شهرک صنعتی بیان کرد.

 مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس در ادامه با اشاره به اقدامات انجام شده به منظور تامین پایدار آب در این شهرک صنعتی گفت: علاوه بر حفر یک حلقه چاه آب جدید، دو مخزن آب به حجم یک هزار متر مکعب نیز ساخته و در مدار قرار گرفته است.

 وی همچنین از اختصاص اعتبارات به منظور تکمیل زیرساخت‌ها در این شهرک صنعتی خبر داد و گفت: در زمینه ایجاد ساختمان آتش‌نشانی و ساختمان اداری و اصلاح ورودی شهرک صنعتی نیز طرح‌هایی در سال آینده اجرا می‌شود.

 صداقت‌پور افزود: شهرک صنعتی داراب با دارا بودن امکانات زیربنایی نظیر  تصفیه خانه فاضلاب، آب، برق و شبکه تلفن است، آماده استقرار واحدهای صنعتی است.

 وی همچنین با اشاره به انتخاب اعضاء هیئت مدیره شرکت خدماتی در این شهرک صنعتی , بر حمایت از شرکتهای خدماتی به منظور ارائه خدمات مطلوب به صنعتگران تاکید کرد و گفت: شرکت های خدماتی که متشکل از صنعتگران مستقر در شهرک صنعتی هستند اداره امور آن شهرک را بر عهده می‌گیرند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۲:۱۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین