پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۴۵ب.ظ
::آخرین مطلب 20 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

7درخواست جدید به 6 نهاد در لارستان

در ادامه بررسی درخواست های مردمی ارائه شده به سامانه پیامکی ۵۰۰۰۱۰۰۰۸۸  و نیز پست الکترونیکی  info@miladelarestan.ir  بخش دیگری از این درخواست ها را که خطاب به ۶ اداره و…

در ادامه بررسی درخواست های مردمی ارائه شده به سامانه پیامکی ۵۰۰۰۱۰۰۰۸۸  و نیز پست الکترونیکی  info@miladelarestan.ir  بخش دیگری از این درخواست ها را که خطاب به ۶ اداره و ارگان می باشد با هم مرور می نماییم.از مسئولین محترم درخواست می شودمشکلات مردمی را در اسرع

وقت پاسخ دهند. میلادلارستان با آمادگی کامل پاسخ ها را منتشر می سازد.

۱) راهنمائي رانندگي پاسخ دهد. در بريدگي بعد از بيمارستان امام رضا(ع) براي چند روز لااقل يك پليس بايستد تااين همه رانندگان خلاف نروند نه فقط فلكه قبله (قابل توجه راهنمایی و رانندگی)

۲) شش مغازه دار در لار بخاطر بدهي قبض تلفن بين هفت تا پانزده هزار تومان (كه هيچكدام قبض مربوطه را دريافت نكرده و اطلاعي هم نداشتند) به مدت سه روز با قطعی تلفن مواجه شده اند. آیا این صحیح است؟(قابل توجه اداره مخابرات)

۳) طفا در مورد حضور قلب در نمازها و ادعيه و راههاي اون باز هم مطلب چاپ كنيد(قابل توجه رسانه ها)

۴) جناب شهردار فلكه كوچك روبروي دبستان كميل زيبايي آن با درختان نارنجش ميباشد اكنون درختانش پير شده نياز به درختان تازه دارد زيبايي رابه اين مكان باز گردانيد باتشكر (قابل توجه شهرداری محترم)

۵) ازفلكه صحبت لاري به سمت فرودگاه از هردوطرف خيابان نيمي ازآن آسفالت و بقيه خاكي ميباشد چرا جاده۴۰متري را فقط ۲۰متر آن آسفالت کرده اند. آياقسمت خاكي براي سواري خاصي در نظر گرفته شده است؟لطفا آسفالت آن را به اتمام برسانيد (قابل توجه شهرداری و راه و شهرسازی لارستان)

۶) اینجانب یکی از ساکنین مجتمع نگین خلیج فارس واقع در خیابان آب (روبروی میدان امام رضا )هستم. حدود دو ماه پیش مقدمات اسفالت این خیابان اغاز شد و حتی جدول بندی هم انجام شده است اما متاسفانه از سه هفته پیش هیچ اقدامی صورت نگرفته و خیابان به همان صورت خاکی رها شده است. متاسفانه به دلیل تردد ماشین ها ,گردو خاک مرتب به ساختمان وارد میشود و از طرفی یک سر خیابان به دلیل عملیات اسفالت همچنان مسدود است و امکان ورود از سمت میدان اب وجود ندا خواهشمندم جهت فراهم شدن ارامش ساکنین و امکان تردد راحت تر ,مسئولین مربوطه را درجریان قرار ده و خواستار اتمام هرچه سریع تر عملیات اسفالت شوید.(قابل توجه شهرداری محترم)

۷)اينقدرشماميگوئيدكالاي ايراني بخريد يك فرگازخريدم بار اول كه روشن كردم همه جالامپي پلاستيكي ان سوخت مگر مهندس ندارد كه داخل فر نميشود از مواد پلاستيكي استفاده كرد. لطفا پیگیری نمایید. ( قابل توجه اصناف کالاهای خانگی)

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۱۵ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۳:۴۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین