جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۵ق.ظ
::آخرین مطلب 14 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

موج جدید بارش باران و برف در کشور

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور ضمن تشریح آخرین پیش‌بینی‌ها از وضعیت آب و هوای کشور از خبر داد. احد وظیفه درباره آخرین پیش‌بینی‌ها از وضعیت آب و…

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور ضمن تشریح آخرین پیش‌بینی‌ها از وضعیت آب و هوای کشور از خبر داد. احد وظیفه درباره آخرین پیش‌بینی‌ها از وضعیت آب و هوای کشور طی روزهای آتی گفت:

بر اساس نقشه های پیش‌یابی هواشناسی از بعد ازظهرامروز یکشنبه و طی روز دوشنبه با نفوذ جریان‌های سرد شمالی، ضمن کاهش دما در نوار شمالی کشور، در سواحل دریای خزر، دامنه های البرز و بتدریج شمال شرق کشور ابرناکی، بارش باران و برف و گاهی با وزش باد پیش‌بینی می شود.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری ایسنا، مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور با بیان این‌که دریای خزر نیز طی این مدت مواج خواهد بود، افزود: از ظهر روز سه شنبه با کاهش بارش در نوار شمالی کشور در برخی نقاط مرکز، جنوب، شرق و جنوب شرق کشور و ارتفاعات زاگرس مرکزی ابرناکی، وزش باد، بارش باران و در مناطق مرتفع و کوهستانی بارش برف رخ می دهد که این وضعیت در روز چهارشنبه در مناطق مذکور تداوم داشته و در روز پنجشنبه در جنوب شرق کشور رخ خواهد داد.

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۷:۳۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین