جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۶ق.ظ
::آخرین مطلب 14 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

فراق مان دو ساله شد…

میلاد لارستان: دو سال قبل، در یک همچون روزی (۱۹ اسفندماه ۱۳۹۱) خبر وفات آیت الله سیدمجتبی موسوی لاری(ره) لارستان را در غم فرو برد. به گزارش میلاد لارستان؛ دو…

میلاد لارستان: دو سال قبل، در یک همچون روزی (۱۹ اسفندماه ۱۳۹۱) خبر وفات آیت الله سیدمجتبی موسوی لاری(ره) لارستان را در غم فرو برد. به گزارش میلاد لارستان؛ دو سال قبل، در یک همچون روزی (۱۹ اسفندماه ۱۳۹۱) خبر وفات آیت الله سیدمجتبی موسوی لاری(ره) لارستان را در غم فرو برد.

چندین بار پس از رحلت آیت الله سیدعبدالعلی آیت اللهی(ره)، امام جمعه فقید شهر لار، شایعه وفات آیت الله سیدمجتبی موسوی لاری(ره)نماینده ولی فقیه در لارستان در میان اقشار مختلف مردم پخش و تکذیب شد.

آن روز صبح (ساعت ۸ صبح روز شنبه ۱۹ اسفندماه ۱۳۹۳) در خانه بودم. ناگهان صدای حزن انگیز قرآن، همانند صدایی که در روز رحلت آیت الله سیدعبدالعلی آیت اللهی(ره) پخش می شد، از بلندگوهای حسینیه اعظم لار به گوش می رسید.

ناخودآگاه دلم شور می زد. تا اینکه آهنگ گوشی همراه برادرم به صدا در آمد. پیام آمده بود که:«آقا مجتبی، دعوت حق را لبیک گفت.»

این خبر، تمام وجودم را سست کرد. سعی کردم برای اطمینان، با چند نفر از منابع موثق تماس بگیرم. متأسفانه این خبر حقیقت داشت و آن بزرگمردِ دانشمند ما را برای همیشه تنها گذاشت.

«آیت‌ الله سید ‌مجتبی موسوی ‌لاری» اندیشمند بزرگ اسلامی در سال ۱۳۱۴ شمسی در شهر لار و در آغوش خاندان علم و دیانت وجهاد به دنیا آمد. وی فرزند «آیت‌الله سیدعلی اصغر موسوی(ره)» و نوه «آیت‌الله ‌العظمی سید عبدالحسین نجفی لاری»(ره) رهبر قیام بزرگ جنوب علیه استعمار انگلستان بود.

سرانجام ایشان پس از گذراندن یک دوره طولانی بیماری بامداد روز شنبه ۱۹ اسفندماه ۱۳۹۱ در سن ۷۷ سالگی در مولد خود ـ لار ـ به دیدار حق شتافت.

روحش شاد و یادش گرامی باد.

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۸:۲۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین