جمعه ۰۵ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱:۴۷ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

جونان را دریابیم….(خواندنی)

فضاي مجازي  از محصولات غرب، نابودي دين و فرهنگ و تمدن ايراني، اسلامي  را هدف گرفته است و از جوان‌هاي كم‌اطلاع يا بي‌اطلاع چهره‌هاي ضعيف  و بي‌اعتقاد مي سازند. سپس…

فضاي مجازي  از محصولات غرب، نابودي دين و فرهنگ و تمدن ايراني، اسلامي  را هدف گرفته است و از جوان‌هاي كم‌اطلاع يا بي‌اطلاع چهره‌هاي ضعيف  و بي‌اعتقاد مي سازند. سپس با برنامه‌هاي خود هرگونه كه بخواهند از آنان

سوء استفاده نموده و جامعه آينده را به تباهي مي‌كشانند. پس به خود آييم  و پايه اعتقاد جوانان را مستحكم نموده و مباني اسلامي اعم از اعتقادات، احكام و اخلاقيات را با زباني جذاب و كلامي شفاف به جوانان، دانش‌آموزان و دانشجويان آموزش دهيم.

در اين وادي مسئوليت پدران و مادران، آموزگاران و دبيران و مربيان و استادان نسبت به گذشته دوچندان خواهد بود. جوانان عزيز و اولياي آنان بايد آگاه باشند كه اگر پايه‌هاي اعتقادي از دوران ابتدايي محكم شود در سنين بالا ستون افكار مستحكم و خطر سقوط نزديك به صفر است.

اما اگر  پايه‌هاي فكري  واعتقادي  ضعيف باشد آدمي به موجود راه گم كرده‌اي مي‌ماند كه دنبال هر صدايي حركت مي‌كند و به سوي هر بادي متمايل مي‌گردد و خطر سقوط را به جان مي‌خرد.

راستي جواناني كه هشت سال با خونخوارترين دشمن و خطرناك‌ترين موجود جنگيدند و عزت و جلال و بزرگي  را براي ايران اسلامي آفريدند و با خون خويش نهال نوپاي جمهوري اسلامي  را آبياري  كردند و به دشمنان دين و وطن‌ پشت پا زدند و به هر چه بدي‌ها و بدانديشي‌ها «نه» گفتند، عموماً با اعتقادي ديني رشد يافته بودند و راه حسين(ع) و حسينيان زمان را انتخاب  كردند و به جهان و جهانيان به تأسي از سرورشان، سيدالشهداي وادي طف سرودند كه:
ان لم تكن لكم دين فكنتم لاتخافون المعاد تكونوا احراراً في دنياكم

اگر دين نداريد و شما را از روز بازپسين واهمه‌اي نيست  پس لااقل در دنيا آزاده باشيد و با اين سرود دشمن را زبون و دشمنان را خوار نمود.

بياييد با رشد و تعالي اسلامي آزادگي، انسانيت و عبوديت در راه خدا را به  جوانان و عزيزانمان آموزش دهيم.

سردبیر

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۹:۵۵ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین