جمعه ۰۵ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۵:۴۸ق.ظ
::آخرین مطلب 8 ساعت پیش | افراد آنلاین: 7

سه اطلاعیه مهم از امامزاده لارستان

به گزارش میلاد لارستان؛ پایگاه اطلاع رسانی “گنبدسبز” لارستان – امامزاده میرعلی بن الحسین(ع)- با انتشار سه اطلاعیه، خواستار همکاری و حضور شهروندان در اجرای بهتر برنامه های این مکان…

IMG_64

به گزارش میلاد لارستان؛ پایگاه اطلاع رسانی “گنبدسبز” لارستان – امامزاده میرعلی بن الحسین(ع)- با انتشار سه اطلاعیه، خواستار همکاری و حضور شهروندان در اجرای بهتر برنامه های این مکان مقدس شد که جهت اطلاع بیشتر شهروندان این اطلاعیه ها در ذیل آمده است.

 

052

گنبدسبز: کار نام نویسی نوزادان حلقه بگوش حضرت زهرا(س) در امامزاده میرعلی بن الحسین(ع) لارستان آغاز شد. به گزارش گنبدسبز: به دنبال طرح ابتکاری سوراخ کردن رایگان گوش نوزادان در روز میلاد با برکت حضرت فاطمه زهرا(س)، نام نویسی از علاقمندان به شرکت در این طرح در دفتر مدیریت امامزداه میرعلی بن الحسین(ع) لارستان آغاز شد.

زائرین و همشهریان گرامی می توانند جهت نام نویسی نوزادان خود، همه روزه از ساعت ۱۷ الی ۱۹ با در دست داشتن اصل شناسنامه نوزاد به دفتر این مکان مقدس مراجعه نمایند.

————-

* حرم مطهر امامزاده میرعلی(ع) لارستان غبارروبی می شود

IMG_64

گنبدسبز: حرم مطهر امامزاده میرعلی(ع) لارستان غبارروبی می شود. به گزارش گنبدسبز؛ روابط عمومی آستان مقدس امامزاده میرعلی بن الحسین(ع) لارستان، طی صدور اطلاعیه ای از غبار روبی این حرم مطهر خبر داد.

در بخشی از این اطلاعیه آمده است: در آستانه عید باستانی نوروز، طبق روال سالیان گذشته، صحن و بارگاه نورانی امامزاده میرعلی بن الحسین(ع) لارستان، همزمان با سراسر کشور در روز پنجشنبه مورخه ۲۱ اسفندماه ۱۳۹۳ با حضور مسئولین، معتمدین، زائرین و خادمین افتخاری این مکان مقدس، پس از نماز مغرب و عشاء غبارروبی خواهد شد.

در این اطلاعیه از همه علاقمندان به اهل بیت عصمت و طهارت جهت شرکت در این مراسم معنوی دعوت شده است.

——————-

*مراسم سالگرد ارتحال آیت الله موسوی لاری(ره) در امامزداه لارستان برگزار می شود

آیت الله سیدمجتبی موسوی لاری(ره)

گنبدسبز: مراسم سالگرد ارتحال آیت الله موسوی لاری(ره) در امامزداه لارستان برگزار می شود. به گزارش گنبدسبز؛ بمناسبت سالگرد ارتحال عالم ربانی حضرت آت الله سیدمجتبی موسوی لاری(ره)، نماینده ولی فقیه در لارستان بزرگ، مراسم ختمی در روز پنجشنبه، ۲۱ اسفندماه ۱۳۹۳ پس از نماز مغرب و عشاء با حضور زائرین و مریدان آن بزرگوار و با سخنرانی حجه الاسلام سیدعلی ولایتی نسب در جوار حرم مطهر امامزاده میرعلی بن الحسین(ع) لارستان برگزار می شود.

منبع: گنبدسبز

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۷:۰۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین