چهارشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۸ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 14

فارس همچنان رتبه اول کشته های تصادفات رانندگی+آمار

 فرمانده پلیس راه استان فارس گفت: فارس همچنان رتبه اول کشته های تصادف رانندگی در کشور را دارد. کسری سیروسی با اشاره به وضعیت نامناسب تصادفات رانندگی تاکید کرد: سهم…

 فرمانده پلیس راه استان فارس گفت: فارس همچنان رتبه اول کشته های تصادف رانندگی در کشور را دارد. کسری سیروسی با اشاره به وضعیت نامناسب تصادفات رانندگی تاکید کرد: سهم استان فارس از جانباختگان

حوادث رانندگی ۸٫۶ درصد است. وی تصریح کرد: در کشور هر ۱۵ کیلومتر یک کشته ثبت شده اما در فارس هر ۱۸ کیلومتر البته باید به این نکته نیز توجه داشته باشیم که ۲۰ کیلومتر بیشترین کشته های فارس را شاهد هستیم.

فرمانده پلیس راه استان فارس ادامه داد: هر روز در جاده ها شاهد کشته شدن سه نفر و در شهرها یک نفر کشته داریم که البته باعث شد همچنان فاصله استان فارس با دیگر استانها در خصوص جایگاه تعداد کشته های رانندگی زیاد باشد. سرهنگ سیروسی افزود: سالانه حدود ۲۰۰ تا ۳۰۰ نفر در استان فارس به دلیل تصادفات رانندگی کشته می شوند که این رتبه از سال ۸۸ تاکنون در اختیار فارس است!!

وی با اشاره به اینکه روزانه به دلیل حوادث رانندگی دو نفر نیز مجروح می شوند، گفت: متاسفانه ۶۳ نفر در محل حادثه فوت می کنند، ۹ درصد در مسیر انتقال به مراکز درمانی و ۲۸ درصد نیز در مراکز درمانی کشته می شوند. به گزارش میلادلارستان و به نقل از مهر فرمانده پلیس راه استان فارس یادآور شد: فارس رتبه پنجم تردد در کشور و رتبه سوم تردد وسائل نقلیه سنگین در کشور را دارد.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۳:۳۱ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین