جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۵ب.ظ
::آخرین مطلب 1 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1

اختصاص250 میلیون تومان جهت آبرسانی به روستای “بیدشهر”

میلاد لارستان: با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان مسائل و مشکلات دهستان بیدشهر از توابع بخش اوز لارستان مورد بررسی قرار گرفت. به گزارش میلاد لارستان، علی اکبر…

میلاد لارستان: با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان مسائل و مشکلات دهستان بیدشهر از توابع بخش اوز لارستان مورد بررسی قرار گرفت. به گزارش میلاد لارستان، علی اکبر نجیب زاده معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان به

اتفاق محمدحسین آتش فراز بخشدار اوز و تعدادی از مسئولین ادارات شهرستان ، با حضور در دهستان بیدشهر ،با امام جمعه،دهیار،اعضاء شورای اسلامی ،معتمدین و دیگر مسئولین محلی این روستا دیدار کرد و از نزدیک در جریان در خواست ها و مشکلات اهالی این روستا قرار گرفت. 

در این نشست محمد حاجی زاده دهیار بیدشهر عمده ترین مسائل و مشکلات این روستا را کمبود آب شرب، احداث پل در وسط شهرک و در ورودی روستا، کمبود امکانات ورزشی، آماده سازی زمین شهرک، آبرسانی و غیره دانست و به نمایندگی از مردم روستای بیدشهر خواستار رفع این مشکلات شد.

در این بازدید رسول عسکری مدیر آبفا روستایی لارستان، گفت: جهت لوله گذاری آب و آبرسانی به این دهستان مبلغ ۲۵۰ میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده است که به یاری خداوند با طرح جدیدی که تهیه شده است، شروع خواهد شد.

فرماندارویژه لارستان نیز، گفت: مردم بیدشهر مردمی نجیب و شریفی هستند که هر کاری که برای آنها انجام دهیم باز هم کم است و مستحق بیش از اینها هستند.

وی تصریح کرد: ما بایستی توان خود را دو چندان کنیم و برای چنین مردمی شبانه روز کار کنیم و این را وظیفه خود می دانیم و به آن هم افتخار می کنیم.

نجیب زاده در ادامه به مذاکرات اخیر ۱+۵ اشاره و افزود: تیم دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران این مذاکرات را به کمک پروردگار متعال و با حمایت رهبر معظم انقلاب به پیش خواهد برد که قطعاً با این مذاکرات به نتایج قابل قبولی خواهیم رسید.

وی در پایان سخنانش خاطر نشان کرد: تمام مسائل ومشکلات مطرح شده را به جد پیگیری می نمایم.

خبرنگار: روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۲:۵۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین