جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۹ق.ظ
::آخرین مطلب 14 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

خواب زدگی فرهنگی مسئولان شهرستان در سالگرد علامه سید مجتبی موسوی لاری

«آیت الله سید مجتبی موسوی لاری»؛ این نام را پیش هر اسلام شناسی بیاورید، از او شناختی دارد. بزرگمردی که نمی توان او و خدمت صادقانه اش به اسلام و…

خواب زدگی فرهنگی مسئولان شهرستان در سالگرد علامه سید مجتبی موسوی لاری«آیت الله سید مجتبی موسوی لاری»؛ این نام را پیش هر اسلام شناسی بیاورید، از او شناختی دارد. بزرگمردی که نمی توان او و خدمت صادقانه اش به اسلام و بالاخص تشیع فراموش کرد.

لیک این مرد بزرگوار، از خطه ی فرهنگی و مؤمن پرور لارستان بوده و عمر پر برکت خود را در این دیار و برای اهالی این دیار صرف کرده است.

وی در تاریخ ۱۹/۱۲/۱۳۹۱ از دنیا رفت و اکنون …
نفس از کسی در نمی آید که سالگرد فوت ایشان است!

لیک خاموشی مسئولان فرهنگی لار در این موقعیت، بیش از پیش اذیت مان می کند!

لارستان، سال های سال مفتخر به حضور آیت الله سید مجتبی موسوی لاری بود و لادستان، هم اینک متأثر از این همه بی خیالی و بی مرامی!!!

عجیب است، در سالگرد فوت مردی که امام خامنه ای در وصف فقدانش اینچنین پیام می دهد که: «خدمات این عالِم فرزانه و بزرگوار و ارزشمند به گسترش معارف اسلامی و مکتب اهل بیت علیهم‌السلام در سراسر جهان، در چند دهه‌ی اخیر حقاً کم نظیر است و هزاران انسان منصف و مشتاق، با هدایت نوشته‌های وی که با چیرگی علمی و تبیین منطقی نوشته و در پنج قاره منتشر می‌شد، به سر چشمه‌ی حقیقت دست یافته و اسلام را شناخته و بدان ایمان آورده‌اند.» و شخصی که خیل کثیری را از ظلمات کفر به روشنایی ایمان و یقین به باری تعالی هدایت کرده است، که چه خدمتی بالاتر از این به شریعت، دریغ از حداقل بزرگداشتی در خور شأن!

ظاهرا مسئولان فرهنگی شهرستان مان در این مورد، به خوابی فرورفته اند، بِسان اصحاب کهف؛ که انگار نه انگار خبری بوده و است.

بهتر بود و است، برای اینچنین عالم فرهیخته ای که نَسَبش از لارستان است، خود دست به کار شویم و عالمیان را بیش از اینکه هست از شخصیت و اندیشه ی او آگاه می ساختیم.

سکوت و سکون شهر و مسئولین شهر، در قبال این موضوع، موجب نگرانی است! که نکند ناخواسته قرار بر به فراموشی سپرده شدن سید مجتبی موسوی و اندیشۀ عمیقش باشد…

انتظار میرود با نظر به اینکه «ماهی را هر وقت از آب بگیری تازه است»، امید این باشد تا مسئولان و مدیران فرهنگی شهرستان، دست پیشی از هر منطقه و شهرستان و استانی دیگر گیرند و درصدد بزرگداشتی در شأن و منزلت اینچنین شخصیت هایی برآیند.

الحق و الانصاف وظیفه حکم میکند که بیش از این قدردان خدمتگزاران به اسلام و دین باشیم، تا اینکه به سادگی و غفلت از این مسائل بگذریم.

منبع: لادستان

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۲۲ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۸:۰۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین