سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۷:۵۸ب.ظ
::آخرین مطلب 56 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 21

هدف دشمن، ایجاد فاصله بین امت و رهبری است

میلاد لارستان: امام جمعه موقت لارستان، با تأکید بر تلاش دشمنان برای ایجاد فاصله بین امت و رهبری و مرجعیت، گفت: ملت با بصیرت ایران، با داشتن هوش سیاسی بالا،…

مسجد جامع لار - نماز جمعه لارستانمیلاد لارستان: امام جمعه موقت لارستان، با تأکید بر تلاش دشمنان برای ایجاد فاصله بین امت و رهبری و مرجعیت، گفت: ملت با بصیرت ایران، با داشتن هوش سیاسی بالا، ولایتمداری خود را در عرصه های گوناگون به اثبات رسانده اند.

به گزارش میلاد لارستان حجت الاسلام و المسلمین محمد رمضانی در آئین عبادی سیاسی اخرین نمازجمعه در سال ۹۳ شهر لار، با گرامیداشت فرارسیدن ایام شهادت مظلومه حضرت زهرا(س)، از همشهریان و نمازگزاران لارستانی تقاضا کرد: در ایام فاطمیه که با لحظه تغییر سال جدید تقارن شده است، حرمت این ایام را نگه دارند، مراسم های سوگواری را برپا کنند و از پرداختن به شادی های نامتعارف خودداری کنند.

وی با اشاره به اینکه در ایام شهادت جانسوز حضرت فاطمه(س) به مدت ۵ روز در بیت مقام معظم رهبری عزاداری برپاست، افزود: مردم ما نیز باید با تأسی از رهبر کبیر انقلاب، در برگزاری برنامه های سوگواری پیشگام باشند.

خطیب جمعه لارستان با بیان اینکه همه ما در هنگام تحویل سال دعای «یا مقلب القلوب و الابصار و یا محول الحول و الاحوال و…» زمزمه می کنیم، خداوند متعال ابزار «محول الحول و الحوال….» را در اختیار ما قرار داده است، تصریح کرد: الگو قرار دادن قرآن، معارف اهل بیت و الگوگیری از حضرت زهرا(س)، از جمله ابزار ایجاد دگرگونی در زندگی ماست.

وی با تأکید بر پیروی از سبک زندگی فاطمی، خاطر نشان کرد: سبک زندگی فاطمی، یعنی خدمت به دیگران، احساس مسئولیت کردن در برابر خدا و دیگران، عبادت خالصانه در درگاه خدا، بها ندادن به زینتهای دنیوی، فاصله گرفتن از تجمل گرایی و چشم و هم چشمی  و غیره است.

حجت الاسلام رمضانی  تعطیلات نوروزی را بهترین زمان برای سرزدن به دوستان، اقوام و آشنایان دانست و افزود: می توان با در بازدید از اطرافیان، با اطلاع از مشکلات آنان بخصوص کمبودهای مالی، فراهم کردن زمینه ازدواج جوانان و غیره به سبک حضرت زهرا(س) زندگی کرد.

وی عفت و حیاء را از ویژگی های دیگر دختر بزرگوار پیامبر گرامی اسلام عنوان و تصریح کرد: نباید قبح ارتباط بین مردان و زنان نامحرم در جامعه شکسته شود.

امام جمعه موقت لار با تأکید بر حفظ حجاب برای فرزندان حتی قبل از سن بلوغ، تأکید کرد: به هیچ عنوان نباید پرده حجاب و عفاف حتی بین پدر و مادر از بین برود.

وی با هشدار به ترویج بیش از حد استفاده خانواده از شبکه های نامناسب و نامتعارف ماهواره ای، اضافه کرد: والدین نباید اجازه دهند فرزندان با دیدن فیلم های مستهجن و تحریک کننده، به گمراهی و ضلالت کشیده شوند.

حجت الاسلام رمضانی  با بیان روایتی درخصوص برخی بهشتیان، گفت: داشتن دو خصلت در انسان باعث بهشتی شدن بی چون و چرای انسانها می شود؛ یکی ترس از خدا در نهان و پنهان و دیگری راضی بودن به خواست خدا.

وی یکی دیگر از ویژگی های بارز حضرت فاطمه زهرا(س) را، ولایتمداری، ولایت پذیری و تبعیت از ولایت عنوان و تصریح کرد: مقام ولایت و امامت بدون همراهی امت اقتدار لازم را نخواهد داشت.

خطیب جمعه لار با اشاره به اینکه، امت بدون امام راهی را که باید بپیماید، نخواهد یافت، عنوان کرد: جامعه ولایی به همراهی امت با امام آسیبی نخواهد دید.

وی با تأکید بر تلاش دشمنان برای ایجاد فاصله بین امت و رهبری و مرجعیت، افزود: ملت با بصیرت ایران، با داشتن هوش سیاسی بالا، ولایتمداری خود را در عرصه های گوناگون به اثبات رسانده اند.

حجت الاسلام رمضانی  با ابراز خرسندی از دشمن شناسی بسیار خوب ملت ایران، تصریح کرد: هوشیاری مردم ما، باعث اقتدار کشور ایران در مقامبل دشمنان شده است.
وی با تأکید بر اینکه، در کنار ولایت پذیری و “تولی”، می بایست “تبری” نیز وجود داشته باشد، عنوان کرد: به هیچ نحوی با فتنه گران همراهی نخواهند کرد.

امام جمعه موقت لارستان با تقدیر از نیروهای نظامی و امنیتی در برقراری امنیت در لارستان، تصریح کرد: خوشبختانه با تلاش شبانه روزی نیروهای خدوم نیروی انتظامی، اخلال گران و سارقین نظم عمومی دستگیر و تحویل مراجع قانونی شدند.

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۲۹ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۴۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین