چهارشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۶ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 17

اعزام1400نفر از لارستانی ها به مناطق جنگی جنوب

میلاد لارستان: فرمانده سپاه ناحیه لارستان گفت: تعداد ۱ هزار و ۴۰۰ نفر به صورت عمومی، دانش‌آموزی و دانشجویی به مناطق جنگی جنوب اعزام می‌شوند. پاسدار امیر جاهدی در گفت‌وگو…

راهیان نورمیلاد لارستان: فرمانده سپاه ناحیه لارستان گفت: تعداد ۱ هزار و ۴۰۰ نفر به صورت عمومی، دانش‌آموزی و دانشجویی به مناطق جنگی جنوب اعزام می‌شوند. پاسدار امیر جاهدی در گفت‌وگو با میلاد لارستان، اظهار داشت:

تعداد ۱ هزار و ۴۰۰ نفر به صورت عمومی، دانش‌آموزی و دانشجویی با ۳۵ دستگاه اتوبوس از شهرستان لارستان به مناطق جنگی جنوب کشور اعزام می‌شوند.

وی گفت: ترویج و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل سوم و چهارم انقلاب بهترین راه بیمه کردن این قشر آینده ساز جامعه در مقابل تهاجم فرهنگی است.

فرمانده سپاه ناحیه لارستان با بیان اینکه اجرای طرح راهیان نور حرکت بزرگ فرهنگی در مقابل شبیخون و تهاجم استکبارجهانی علیه امت اسلامی است، افزود: تا فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اسلامی حاکم باشد، هیچگاه دشمنان نخواهد توانست به نظام جمهوری اسلامی آسیبی وارد کنند.

وی تصریح کرد: اعزام‌های این زائرین، از ۲۰ اسفندماه ۹۳ شروع شده و تا ۸ فروردین ماه ادامه دارد.

فرمانده سپاه ناحیه لارستان بابیان اینکه در سفر به مناطق جنگی، جمعی از راویان و رزمندگان لارستانی زائرین را همراهی می‌کنند، گفت: این سفرهای معنوی بهترین فرصت برای آشنایی بهتر با حماسه آفرینی و جانفشانی رزمندگان در دوران هشت سال دفاع مقدس است.

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۱ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین