چهارشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۳:۴۴ق.ظ
::آخرین مطلب 6 ساعت پیش | افراد آنلاین: 12

دانشکده علوم قرآنی در گراش احداث می شود

رئیس دفتر فنی دانشگاه علوم و معارف قرآنی کشور از پیش بینی اختصاص ۵ میلیارد تومان اعتبار به دانشکده‎های قرآنی در دست ساخت این دانشگاه در سال ۹۴ خبر داد….

رئیس دفتر فنی دانشگاه علوم و معارف قرآنی کشور از پیش بینی اختصاص ۵ میلیارد تومان اعتبار به دانشکده‎های قرآنی در دست ساخت این دانشگاه در سال ۹۴ خبر داد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از ایسنا؛

پورخلیلی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اکثر دانشکده‎های علوم قرآنی کشور دارای فضای آموزشی مناسب هستند، افزود: طرح‎های عمرانی دانشکده‎های علوم قرآنی خرم‎آباد، دامغان و سبزوار تدوین شده است که در صورت موافقت هیات امناء دانشگاه این اعتبار در سال ۹۴ تخصیص می‎یابد.

وی با بیان اینکه اعتبار مورد نیاز جهت احداث دانشکده علوم قرآنی شهرستان گراش در زمینی به مساحت شش هزار متر مربع توسط یک خیر تامین شده است، اظهار کرد: به‎دنبال جذب کمک‎های خیرین و همچنین هدایت موقوفات جدید به سمت موقوفه‎های قرآنی هستیم.

رئیس دفتر فنی دانشگاه علوم و معارف قرآنی کشور از پیگیری برای راه‎اندازی دانشکده‎های علوم قرآنی در جهرم، شهرکرد، استهبان و در یکی دیگر از شهرهای کشور خبر داد و تصریح کرد: امیدواریم که این دانشکده‏ ها امسال راه‏ اندازی شوند.

پورخلیلی با بیان اینکه در حال حاضر ۲۲ دانشکده علوم قرآنی در سطح کشور فعالیت می‎کنند، اضافه کرد: دانشکده علوم قرآنی تبریز نیز سال ۹۴ به بهره‏ برداری می‎رسد.

وی گفت: دانشگاه علوم قرآنی کشورمان و دانشگاه الازهر مصر تنها دانشگاه‏‎هایی هستند که در قاره آسیا در زمینه علوم قرآنی فعالیت می‎کنند.

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۱ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۲۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین