شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۰۵ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1
فرمانده سپاه ناحیه لارستان در جمع دانشجویان

تاکید فرمانده سپاه بر بصیرت افزایی دانشجویان

همایش انقلابیون جوان با حضور دانشجویان دانشگاه های لارستان و با سخنرانی سرگرد جاهدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لارستان در محل تالار اندیشه دانشکده پرستاری برگزار شد. به گزارش…

همایش انقلابیون جوان با حضور دانشجویان دانشگاه های لارستان و با سخنرانی سرگرد جاهدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لارستان در محل تالار اندیشه دانشکده پرستاری برگزار شد.

به گزارش میلادلارستان به نقل از تنویر،  جاهدی در سخنانی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری بیان داشت: آرمان خواهی و مطالبه ی آرمانها در دوران دانشجویی از وظایف مهم دانشجویان است که نباید تعطیل شود و مطالبه آرمانها در دل مطالبه دانشجویی باید به یک جریان جدی تبدیل شود.

وی در ادامه به بحث معنویت در دانشجویان اشاره داشت که مقام معظم رهبری پرتکرار ترین صحبت های خود را در بحث دانشجویی به مسائل ایمانی و معرفتی اختصاص می دهند.

جاهدی ادامه ی سخنان خود را با طرح یک سوال که واژه مرجفون به چه معناست و  به چه کسانی در جامعه اسلامی مرجفون اطلاق می شود؟ اظهار داشت: امام خمینی (ره) هم مبانی استکبار ستیزی را خوب یاد داد و هم مصادیق آن را خوب نشان داد. مقام معظم رهبری نیز تولید علم را یاد داد و هم جهت تولید علم را که بیشتر باید روی علوم انسانی کار شود.

و با این مقدمه با توجه آیه ۶۰ سوره ی احزاب افزود: مرجفون کسانی هستند که مردم را مرتب می ترسانند و مثل خوره به جان مردم می افتند و روحیه ها را تضعیف می کنند و باید به این نکته توجه کرد که همه ی رجز خوانی های آمریکا که خود را بزرگترین قدرت دنیا به واسطه ثروت و سلاح می داند، دلیل بر قدرتمندی واقعی آمریکا در میدان عمل نیست بلکه این رجز خوانی ها نشانه ی ترس است.

وی گفت: این آمریکایی هایی که رجز خوانی می کنند از ترس گسترش فرهنگ اسلامی در جوامع است که رجز می خوانند و سوت زدن هایش از ترس است و نه از قدرت و اینها مصداق واژه مرجفون هستند که خداوند در قرآن به آن اشاره داشته است.

فرمانده سپاه لارستان در پایان بر بصیرت افزایی در بین دانشجویان تاکید کرده و  با بیان اینکه از دانشجویان از روی احساسات تصمیم نگیرند، اظهار داشت: مثلاً از روی احساسات مرگ بر آمریکا نگویید بلکه  فهم و مبانی اندیشه خود را از گفتن  این شعار بالا ببرید که چرا می گوییم مرگ بر آمریکا تا بتوانید در مقابل رجز خوانی ها بایستید و با تقویت بنیان های معنوی و علم آموزی، پیشرفت روز افزون خود را در جامعه گسترش دهید.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۷:۴۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین