جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۴ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

اولین سری درخواست های مردمی سال94

با شروع سال جدید اولین بخش درخواست های مردمی به سامانه پیامکی ۵۰۰۰۱۰۰۰۸۸ میلادلارستان را با هم مرور می نماییم. این درخواست ها خطاب به ۱۰ ارگان می باشد. امید…

با شروع سال جدید اولین بخش درخواست های مردمی به سامانه پیامکی ۵۰۰۰۱۰۰۰۸۸ میلادلارستان را با هم مرور می نماییم. این درخواست ها خطاب به ۱۰ ارگان می باشد. امید که در سال جدید رسیدگی به مشکلات بیشتر و سریعتر صورت گیرد.

۱) از جناب اقاي استاندار متحرم تقاضاي عاجزانه داریم که فكري براي ترمينال مسافربری شهرستان لار  بنمایيد در صورتيكه لارستان بزرگه داراي فرودگاه بين المللي است  که در رديف كشوري قراردارد ولي ازترمينال مسافربری محروم هست. باتقديم احترام اميدوارهستيم مورد توجه واقع گردد.(قابل توجه فرمانداری ویژه، استانداری و نمایندگی حمل و نقل لارستان)
 
 
۲) لطفا فكري به حال روشنايي ورودي لار از سمت شيراز كنيد(داخل جاده و محدوده ۳ راهي كه به كمربندي پشت قلعه وصل ميشود) بيش از اندازه تاريك و وحشتناك است و مسيرهاي دوربرگردان و پيچيدن به سمت كمربندي شهرجديد اصلا مشخص نيست. همينطور جاده كمربندي كه از پشت قلعه به نزديك بائن كشيده شده اصلا وضع خوبي از نظر روشنايي ندارد(قابل توجه برق منطقه ای و اداره کل راه و شهرسازی)
 
۳) جناب اقاي فرماندار ويژه لارستان بزرگه تقاضاي پيگيري ترمينال مسافربري بنمایيد. فسا دومين شهر استان فارس ميباشد حدود پانزده سال قبل دارای ترمینال بود است درصورتيكه لار كهن ترين شهرستان فارس ميباشد بعد ازانقلاب اسلامي كه سي وشش سال ميگذرد فكري بحالش نشده است. .(قابل توجه فرمانداری ویژه، استانداری و نمایندگی حمل و نقل لارستان)
 
۴) انشاا… سال ۹۴سال تكميل علمك زني واتمام پروژه گازرساني به شهرك انديشه باشد وارگان هاي مختلف كه مسئول آباداني شهرك هستند فعال تر باشند(قابل توجه شرکت گاز)
 
۵) آسفالت فلکه طاووس تاجلو بازار امام خيلي خراب است. لطفاتعمیر گردد. (قابل توجه شهرداری لار)
 
 
۶) آيا راه حلي براي رهايي از همسايه آزارهايي كه تا نيمه شب به بهانه عروسي آسايش و آرامش از ديگران سلب ميكنند وجود ندارد؟اگر برخورد جدي بشود مطمئنا اين رفتار ناپسند از چهره جامعه زدوده خواهد شد لطفا راهنمايي كنيد. از طرفي اين نكته تعجب اور است كه در ابتداي عروسي متن اهنگها در مورد موضوعات بيهوده و گزافه گويي هاست و در آخرهم با صلوات بر محمد(ص)ختم ميشود.يك عده نادان دين مقدس مارا به مسخره گرفته اند و هيچ برخوردي با انها نميشود.(قابل توجه متولیان فرهنگی: سازمان تبلیغات- اداره ارشاد- رسانه ها و نیز نیروی انتظامی)

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۲ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۶:۰۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین